Thursday, November 19, 2009

Hadiah contest my 1st birthday bash

Salam..

Minta ampun zh-ena, baru lah hari ni dapat upload gambar hadiah yang ko bagi tu.. anyway, thanx a lot for the superb gift ni.. best ar dpt hadiah2 ni.. especially keronsang tu.. cantik bangat.. aku plak lupa nak snap, so hanya kotaknye sahaja lah yang sempat aku show off kat sini..

Next time anjurkan lagi ye contest lain na! sure aku masuk punye hehehheeeh:D

Nama yang tertera "Suzy Mama Fatin" - budak courier tu cam pelik je bila hantar bungkusan ni pd aku sebab nama tu ada 3. suzy-mama-fatin. die ingat 3 orang punya nama.. ape daaa..

inilah hasil yang ada dalam bungkusan tu.....

time acih ye naaaaaaaaa!!!

5 comments:

zh-ena said...

msk jgn tak msk next time :D

Zura Tahir said...

BESTLAH KO DPT BROOCH...RUGI PLAK XMASUK ARI TUE...ERM..

|| NaFiRaa || said...

wahhhh.. tahniah~

Unknown said...

zh-ena - insyallah aku masuk, bergantung pada mood aku..

zura- best ra.. sure ko jeles kalau tgok rupe brooch tu

Nafiraa - time acih...

CuTeMiUt78 said...

heh..heh.. sama la hadiah kita

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates