Wednesday, November 11, 2009

Schedule utk December 2009

Salam

This is just a short entry ya!!!

Memandangkan dah sampai ke penghujung tahun, cuti sekolah pun dah bakal nak mula.. jadinye, untuk pertama kali dalam hidup aku ni, hujung minggu aku untuk sebulan adalah sangat full.. dan dah di booking awal2 dah oleh planner2 yang tak berapa nak bertauliah hehehe..

Ok, start minggu pertama bulan december 2009..

****4,5 &6 hb disember - Bercuti Ke Sabah****
****12 & 13 - Majlis walimah adik aku****
****19 & 20 - Majlis walimah kawan aku dan akan mengantar pengantin ke Raub.****
****25, 26 & 27 - Bercuti ke Pangkor****

Nampaknye segala aktiviti yang baru nak di buat terpaksa lah di awal kan.. atau di tunda ke lain tarikh...

Sekian dulu...short entry dari aku..

9 comments:

|| NaFiRaa || said...

hahahaha... jadual kalah PM nih!!! i pon nak wat jadual jugak ler~ kikikiki

ezan said...

wah jadual yang penuh ngan cuti2 malaysia & majlis kawen ni.. hehehhe...

Zura Tahir said...

wah...bestnye g jenjalan...

Unknown said...

Nafira,
sy kan lebih kurang cam PM gak.. PM kat umah hehehe:D

ezan,
a'ah..rezeki nk g bercuti + makan kenduri murah tahun ni.. heheh

zura,
best nak habiskan duit yang x berapa nak ramai ni ra..

zh-ena said...

mcm dpt rasa cancell jea plan nak jumpa..betul kan kita nie mmg ssh nak plan klu plan confirm tak jd punya la

CuTeMiUt78 said...

wallaaa... padat dah ya.. eemmm coti2 mesti ada kan

fuadnis said...

wei..ko nk g sabah??bestnye....citela sket brp total flight pegi balik n yg seumpamanya..hehe..aku pun ade plan gak nk kesana..takpun sarawak....

b4r1n4 said...

syok giler pg sabah..karambunai ke? aku hampir² nak honeymoon ke sana, tapi tak jadi, huhu :[

last² pg pangkor..eh eh, ko pun nak ke pangkor ye?

Unknown said...

ena- emmm.. ujung tahun, sure full utk weekend na..

cutemiut - padat kak.. hehehe

Fuadnis - nis, percutian ni aku dpt free daaa... kan aku penah buat entry psl laki aku menang lucky draw g bangkok masa compny dinner die.. so kami tukar ke SABAH sbb aku dah penah pegi bangkok, dan memang tak mau ke bangkok.. tapi kalau nak tau regenye, boleh ke website TM Tour.. sbb kami pegi ni by travel agencies..

Barine - kami akan ke KK dan mungkin akan main air ke Sapi island (base on itinerary TM tours)

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates