Monday, November 9, 2009

"Seindah Butterfly" Giveaway Kategori A

Salam..


"Seindah Butterfly" Giveaway Kategori A

Aku di panggil untuk join giveaway ni juga.. tanda sokongan aku pada kawan bloggerku... Selain sokongan, aku juga nak menang hadiah..hehehehe.. untuk syarat2 dan butir2 penyertaan sila klik ke blog butterfly ni. Oh ye.. apa2 pun aku nak wish Selamat menyambut 2nd anniversary pada puan penganjur.. nak balik dari abu dhabi katanya... jangan lupa ole2 dari sana ye irma.. heheheh...


Segala syarat2 insyaallah telah pun aku settlekan..(mana yang x bape nak settle tu, tuan rumah tolong komen ye).

Ini lah gambar yang aku pertaruhkan untuk dapatkan hadiah dari giveaway ni.. mintak2 bleh menang lah.. bleh ke puan penganjur???ada can x saya menang ni?? heheheh
Ok, ringkasan saat perkenalan aku dan hubby pulak.. Kami berkenalan pada tahun 2006, masa tu kami sama2 join group futsal, kenal2 + cintan cintun.. hujung 2007 kami bertunang.. pada pertengahan tahun 2008 kami sah bergelar suami isteri.. pada pertengahan 2009 lahirlah puteri sulung kami.. emm kiranya, start dr 2006 sampai 2009 memang detik2 paling bersejarah dalam hidup kami berdua.. alhamdulillah.. aku dapat seorang suami yang cukup penyabar dan penyayang..
*****Sekian je ye...malu nak cerita lebih2 hehehe*****
Now part to story mory tentang sponsor untuk hadiah giveaway cikbutterfly pulak.. yang mana hadiah adalah di sponsor oleh Puan EiLA.. muda2 lagi dah jadi tokey kedai.. jual shawl lagi. Mesti dah banyak koleksi die dlm gobok tu kn??? Emmm.. 1st time terjah kedai die.. memang tak dinafikan boleh dikatakan semua koleksi2 shawl yang di jual cantik2.. dan memang menepati citarasa dan mata aku.. emm rasanya aku pun bakal sambar sehelai dua shawl ni… + kalau di takdirkan aku menang hadiah dari pemilik kedai… aku tetap akan beli dari die juga.. insyaallah dengan izin NYA.. bukan setakat koleksi yang dijual, tapi design blog pun memang cantik.. kreatif lah die..

Antara shawl yang dah tambat hati aku seperti tertera di bawah ni..kalau lah aku dapat free.. lagi lah.. bestnye!
Aku suka yang ini sebab warnanye cantik dan lembut je.. aku pn x ada lagi warni ni dlm koleksi shawlku..

ini pun sama juga.. warna yang memang menarik.. match ngn baju2 aku hehehehe..

Ini pun sama.. kalau x dapat shawl yang dua kat atas tu, dpt yang bawah ni pun jadi lah... tapi kalau x berjaya.. nampaknye kena lah aku beli huhuhuh... de diskaun x tuan kedai??

3 comments:

Irma Omar said...

salam..
tq chugie memeriahkan majelis ku ini.. gudlak yer ;)

Unknown said...

ok cik butterfly..:D

Zura Tahir said...

wah...masuk contest lg..good luck

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates