Thursday, November 12, 2009

NEED HELP!

Salam..



Dear friends...



Really need your help!


Opis aku akan adakan jamuan sempena launching new MPV on 23rd & 24th NOvember ni.. so, aku sedang pening nak mencari katering yang boleh supply menu yang aku list kan seperti di bawah ni..

1- BBQ Kambing dalam 13-14kg, which is serve at our outlet, maknanye kena panggang kat opis aku..

2- Chickeng Wing 250 pcs. - serve at our outlet jugak

3- Satay 600pcs - serve at our outlet

4- ABC - serve at our outlet

5- Kari ayam

6- BIhun goreng

For 100 pax

Those members blogger who know caterer or maybe doing a caterer service.. please do let me know ya... really fening lah bila pikir nak cari makanan yang mcm ni.. memandangkan bos aku cina, so die ada suggest kan katering cina yang die kata serve halal food, tapi di sebabkan aku ni yang jadi head untuk agenda2 pada hari berkenaan, tak kan nk ikut suggestion die kan??? eeeeeeee x sanggup aku nak tanggung bende yang was was ni.. so better aku carik sendiri makanan yang dah tentu dan sah keHALALannye.. lebih selamat untuk muslim yang datang masa launching day tu nanti.

So, siapa yang tahu tu... tolong beritahu aku atau terus email quotation ke zumitas@yahoo.com

Terima kasih bebanyak pada yang sudi tolong tu ye..

6 comments:

zh-ena said...

tak dpt la nak tlg

CuTeMiUt78 said...

alamak... jauh la.. tak dpt nak bantu.. klu kat2 sini.. blh gak beritahu kan.. eemmm produa nak launching mpv baru.. names is ALZA right

b4r1n4 said...

ofis aku slalu amik kat wawasan catering, try la tanya. nnt aku sms no dia.

Unknown said...

ena- emmm ok..thanx na

cutemiut - a'ah ALZA.. camne akak tau ek??

Barine - ok, nnti aku try call.. thanx barine..

Zura Tahir said...

a'ah zie...wawasan catering pun okey...

atau kampungku catering...nie nombor dia 5634 6222

Unknown said...

ra, ko pun penah guna khidmat catering ni ke?

em ok, nnti2 aku try call thanx ye ra.

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates