Thursday, November 5, 2009

# Makanan # Restoran

Kami ke sini lagi..

Salam..

Hujung minggu yang lalu kami kesini lagi... kemana?? emmm ke AROMA IKAN BAKAR JERAM Sg buluh... (K.selangor). Kami sekeluarga memang tak pernah mis untuk makan kat sini.. boleh dikatakan tempat ni jadi tempat makan paling top ar.. ranking paling atas antara restoran yang sedap makanan die..

Las aku g makan kat sini, 2 bulan lepas..masa tu incek suami kena ulser mulut, so x leh lah layan makan sangat.. dan aku pulak dengan bangganye berlagak sakan makan semua makan yang sedap2 tu depan die. Tapi kali ni, si suami nak balas dendam pada aku yang sedang kena ulser mulut pulak.. tapi itu semua bukan penghalang untuk aku menikmati hidangan yang aku sukeeeeeeeeee sangat ni... belasah je lah.. layannnnnnnnnnnnn zassssssssssss!

Jom jamu mata apa yang aku order untuk dinner that day dan pic2 yang aku ambil ya....


Masa ni masih belum penuh lagi dengan pelanggan... tapi meja2 ni dah fully book ye.. so pada yang datang dari jauh dan nak dapatkan tempat makan dekat dengan pantai, kena lah call dulu tuan punye restoran dan buat reserve meja..

Masa ni, dah petang sangat dah.. dalam kul 6++ lah.. so aku snap gambar ni sebab aku suke tengok matahari petang terbenam..


Kami juga tak ketinggalan bergambar.... mata x leh buka sebab kami mengadap ke matahari yang nk terbenam tu..

Makanan kami... ketam masak pedas, sotong goreng tepung, kailan ikan masin, ikan bakar dan nasi + air minuman..
haaaaaaaaaaaaa dah licin kan??? sedapppppppppppppp sebab tu licin... jom pekena sini wei!

::ALAMAT RESTORAN IKAN BAKAR NI::
AROMA IKAN BAKAR
JALAN JATI, PANTAI JERAM,
45800 JERAM, KUALA SELANGOR.
Utk Tempahan, bleh call:-
Mohd Naim @ 017-3163117
atau
Hazura binti Kusman @ 019-2084452
bagusnye lah aku ni...siap bleh promote restoran ni... kene minta diskaun dr tuan punye kedai ni.. heheheh
p/s: geng2 blogger semua... jom buat gathering kat seafood ni... please comment dlm entry ni sapa yag sudi ye..

8 comments:

ezan said...

sedapnya mkn seafood.. nak try la. tp ni kat sg buluh ke kuala selangor ni? hehehe...

Zura Tahir said...

aku setuju ngan ko zie...mmg tip top restoran nie...berbaloilah byar mahal sbb puasssss....tp harga dia xdelah mahal sgtkan..standard lah

|| NaFiRaa || said...

perrgghhh.. meleleh~

uwaaaaaaaaaaaaaa... lapor~

Unknown said...

ezan- ni kat sungai buluh jeram.. area kuala selangor. nanti saya tepek alamat dlm entry ye..

zura - memang betul ra.. berbaloi-baloi..

nafiraa - siannye.. pi makan lekaih.. kang masuk angin perut tu ekekekeke.

zh-ena said...

hah boleh kita the geng mkn kat sini kan..pastu dh kenya perut boleh la jamu mata tgk keindahan pantai

Unknown said...

zh-ena - emm ok gak tu na.. so apa lagi, plan lah na.. kite buat gathering kat sana. jom! invite mmber blogger ko sekali na..

Unknown said...

lastime aku g ramadhan TAHUN LEPAS. very unfortunate i shall say, mgkin sebab terlalu ramai pelanggan, masakannya tak sedap langsung.

but sebelum tu memang tempat ni jugalah yg sering kami tuju selain satu restoran di Sungai Nibong -arah ke Sungai Besar sana. cumanya di sungai nibong ni, pergi lapar, balik rumah pun nanti lapar balik..jauuuhhh! hahaha

setakat ni, belum terfikir nak dtg sini lagi memandangkan tempat ni dah jadi semakin popular, takut terkena lagi, tak berbaloi baloi.

nak buat reunion kena cari tempat lain zie.

Unknown said...

normi, yeke.. so far aku ke tempat ni alhamdulillah x pernah lagi terkena makanan yang tak menepati citarasa.. mungkin juga terlalu ramai sampai masakan pun dah jd lain kn..??

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates