Tuesday, November 3, 2009

# permainan

Brick Game

Salam..


Siapa penah main Brick Game? atau mungkin penah beli, tapi tak penah main.. atau penah tengok + main...
Ha.............sebenarnye game ni dah lama ada kat muka bumi ni... sejak aku sekolah lagi, tak pun sejak aku tak lahir lagi agaknye..heheh..
Dan yang paling aku nak bagi tau kat sini, aku memang dah terjebak dengan game ni.. ini semua adik aku punye pasal lah ni. Dia beli game ni di NSK batu caves dengan harga tak sampai RM10 pun.. kalu tak silap RM5.++ je.. murah kan??
Dan sekarang ni, boleh dikatakan setiap hari aku akan main game ni... aku hanya akan tinggal kan game ni bila time jaga anak+makan+minum+mandi+g toilet+keluar umah+ kerja.. selain dari tu, kalau de je masa terluang aku akan habiskan masa dengan game ni. Memang ralik lah bila dah pekena brick game ni.. kadang2 tu kerje pun tak siap.. dan yang paling teruk sekali, Hubby ku dah mula bising2... dan siap perli lagi " tuan punye barang tu pn x sempat nak main, awak yang lelebih.. nanti suruh die beli 1 satu ek" hahahaha...
Tapi...memang x leh lupakan game ni.. kecuali dah rosak!

6 comments:

Marsha~ said...

kihkihkih... kite main gam eni ms sekolah dulu... terer wooooo sampai level brape ntha yg paling laju tu..

ezan said...

betul3.. dulu masa main game ni rasa cam ketagih la pulak. xsabar2 nak dpt level yang laju2 tu. pastu compete ngan adik beradik yg lain.. hehehe.. memories.. :)

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik.. lama dah tak main game ni

Unknown said...

Marsha- heheh.. saya sampai level 12 je.. lepaih tu mmg K.O

ezan- saya dah ketagih dah ni zan...

cutemiut78 - kak, jom ar main.. heheheh..

Zura Tahir said...

hahaha...teringat zaman dulu main benda alah nie...mmg leka lah klau dh dpt main...nk makan pun kena postpone....

Unknown said...

zura- betul3x tu raaaaaaaa.. ralik kan bila pekena brick game.. abg ipar aku siap perli lg.. " orang skang main PS laaaaaa"

tapi aku x suka PS, harubiru.. aku lebih suke brick game.. easy!

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates