Saturday, November 14, 2009

Baby tight utk fatin

Salam..

Aku beli baby tight ini untuk fatin.. beli dari manjakusayang. Puas gak lah cari serata online shop yang ada jual bendealah ni.. tp kebanyakkannye dah sold out dan tinggal yang tak berapa berkenan kat hati..

Penat gak lah aku terjah satu2 blog yang ada link online shop untuk baby wear ni, dan akhirnye aku dapat juga cari blog ni.. dan mungkin rezeki aku kot, corak yang ada dalam tu menepati citarasa aku.. cuma ada satu je yang warna gelap tu, bukan dlm senarai.. dah tersalah listing lah.. tapi xpe lah.. cantik gak.. lagipun aku tak ada lagi yang warna gelap.. so, aku ambik jelah..

Proses utk beli barang ni cuma ambil masa dlm 3 hari je.. memang cepat dan pantas tuan empunya blog ni jual dan proses penghantaran barang aku ni.. emm maybe akan sambar lagi lah dr kedai ni.. tunggu ye tuan kedai hehehe..


Ini lah bungkusan yang aku terima tu... 3 helai baby tight dengan harga RM56 (plus postage charges)
Envelope yang tertera nama aku.. bila nampak orang anta envelope ni je, dah dapat agak barang yang ada dalam ni..

Taraaaaaaaaaa.. bungkusan yang baru je sampai.. masih panas lagi..!!


Ok, ni lah yang aku beli.. 3 helai baby tight khas untuk fatin..



3 comments:

|| NaFiRaa || said...

pasnih tunjuk lah pic fatin ngah pakai tight ek..:)

zh-ena said...

aku pun mmg suka pkikan bby tight kat umairah..skang nie kebanyakkan dress umairah dah senteng skit kan jd elok sgt la nak cover betis umairah dgn pkikan bby tight nie..

aku rasa dah ader 5 kot koleksi utk umairah..aku suka jenis yg plain jea

Unknown said...

Nafiraa - heheh, sy dh kasi fatin pakai, cam kelakar lah plak

ena - wah.. dh de 5? aku baru 3 na.. bagus tight ni. Aku pun suke plain gak, kalau de corak pun nak yg simple2 je.. yang crowded tu sebenarnye dah tersalah anta dek penjual tu.. so aku balun je lah.. aku kan customer yg baik..:D

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates