Monday, November 9, 2009

" Seindah Butterfly " Giveaway Kategori B

Salam..

Dengan Lafaz bismillahirrahmanirrahim dan dengan rahmatNYA.. aku nak Join Giveaway ni ...
Sila lah klik ke blog cik butterfly pada sapa2 yang teringin nak join contest ni ye..


Aku taruhkan gambar ini...


Namanye Nur Fatin Adlina binti Mohd Fahmi
Umurnya 5 bulan 4 minggu..lagi seminggu je nak masuk 6 bulan
ok, ni gambar yang akan aku pertaruhkan.. pada aku gambar ni cukup cute n sangat comey sebab masa ni fatin baru pandai nak masuk kan jari2 dalam mulu die.. masa tu die hanya gigit 1 jari je, iaitu jari telunjuk.. + aku gunakan pic ini juga untuk wallpaper handphone aku..

SPONSOR HADIAH GIVEAWAY NI:- CUDA

Hadiah2 adalah sponsor dari CUDA yang mana setelah aku menjelajah, meneroka dan menatap sekalian genap barang2 yang di jual, aku rasa amat kagum dengan hasil kerja si pembuat baju tu.. cantik yang amat sangat pada pandangan mata aku.. emm antara yang aku suka adalah seperti di bawah ni.. Kepada tuan pemilik kedai a.k.a sponsor hadiah utk giveaway cik butterfly ni, kalau lah di takdir kan TUHAN aku menang.. memang aku nak pilih barang2 seperti di bawah ni… tapi kalau tak menang, insyaallah.. salah satu barang tu akan di beli oleh aku.. hehehehe…


baju ini... tapi bleh tak kalau nak tukar MAMA ke 'UMMI"



Yang ni pun sama.. nak tukar ke 'AYAH'

Yang ni tukar ke nama baby saya 'FATIN'..


ha.. ni pun tukar nama baby saya ye..

ni pun cantik gak.. kalau dapat ni pun dah kira bagus lah..

Korang yang rasa malas nak masuk giveaway ni pun boleh suka terjah blog si penganjur dan juga terjah blog sponsor.. memang tak rugi korang jenguk2 ke sana sebab memang produk2 die tip top.. cantik.. aku tak tipu wei.. kalu ade kedai, maunye aku pergi terjah gak kedai dia heheheh…

3 comments:

Irma Omar said...

salam chugie,
ayat yg last tu kan klu cuda bace mesti menangis dia beb hehehe :B

ok, gudlak fatin ;)
p/s:cuda ader bukak kedai kat seremban parade

Zura Tahir said...

ko pun masuk contest gak...rajin krg...

Unknown said...

Butterfly,
heheh.. hope sponsor dan awak pun akan terharu ye irma..

zura,
tengah rajin.. lagipun senang je syaratnye + aku nak hadiah tu.. :D

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates