Tuesday, November 17, 2009

# fatin

Fatin pakai tudung..

Salam..

Ni gambar yang aku ambil 2 ke 3 minggu lepas.. saku saje cuba pakai kan fatin dengan shawl aku ni.. nak tengok wajah die nampak x macam girl. Sebab aku buat camni, mana2 je kami pegi, dan bila orang pandang fatin sure dorang akan ingat si kecik ni boy.. eee.. x besh tul lah..

Kadang2 tu dah siap pakai kan fatin baju pink, siap ngan headban die lagi.. tp de gak yang masih tanya "laki ke pompuan" eeee... x nampak ke die pakai pink color n headban tu?? gggrgrgrgrrrrr..

Kali ni fatin didera ngan ummi nye ni pulak.. si kecik ni pun agak sporting time aku kenekan tudung kat kepala die.. siap bleh pandang camera lagi bila ayah die amik gambar.. good girl!

heheheh..alolololo..muke awak fatin.. sememehnye.. ekekeke..
"heheheheh..tomey tak shaya pakai tudung ummi..??"

ha..die dah mula rimas dah..

alamak..x cun lah hehehehe
sian anak aku kene dera ngan ummi nye.. pas ni kite try tudung lain plak ye cayang..

7 comments:

gaban said...

kengkadang orang tanya macam tu sebab dah takde idea la chugie!

yang penting fatin tetap kiut. idup fatin!

ezan said...

cute je fatin buat muka xbersalah kena dera camtu.. hehehe..

sarah dulu pun selalu je org tny boy ke girl.. sampai xlarat nk jwb.. xpe nanti dah besar sket rambut dah panjang.. sure org x tny lagi..

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik.. memang cute...

zh-ena said...

hehehehhehehe sama kes la kita z..aku pun dulu org asyik la tegur umairah bby boy

Unknown said...

gaban - heheh agaknye lah kan dorg dh x de idea kot.. time acih untie gaban..idup fatin n anak2 untie gak!!

ezan-huhuh yeke zan..tp sarah tetap comey..kn?? emm x sbr nk tunggu rambut die panjang ni.

cutemiut - same cute ngn abg amirul..

ena- yeke na.. senasib lah kite ye..hehhe

Zura Tahir said...

asallah ko dera dia zie

Unknown said...

zura - sbb aku kan ummi nye yang sangat baik hati n suke dera (manja) anakku

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates