Wednesday, November 25, 2009

Habis sudah! Launching ALZA..

Salam..

yeay!!!.. dan akhirnye..........segalanya selesai sudah.. but still crowd lagi showroom aku harini. Bagus betul penangan si ALZA ni lah.. start dari minggu lepas sampai lah ke hari ni, tak putus2 lagi orang datang ke showroom kami untuk ziarah si ALZA ni.. Bagus..bagus..bagus..

Dan pada kami yang telah pun bertungkus lumus dari minggu lepas sampai lah kesaat ini, hanya inilah yang kami dapat hasil dari kerja keras itu.. tengok pic pun dah cukup buat hati rasa puas sebab dah dapat jalan kan tugas dengan jayanye.. banyak nak cite pasal kejadian2 masa launching 2 hari yang lepas ni, tapi...........aku batal kan je lah niat nak cerita sebab, macam mengaibkan makhluk yang bernama MANUSIA plak kan??? so jom lah layan pic2 aku ni..... zasssssssssssssssss!!

owhh.. ni lah hari launchingnye... memang sangat crowded dengan bermacam jenis ragam manusia.. ada yang suke, ada yang komplen.. but mostly, ramai yang tertarik dengan ALZA ni.. alhamdulillah, kami pun banyak terima booking untuk 2 hari launching secara rasminye ni.. HOPE BOS BAGI BONUS LEBIH TAHUN NI!! (emmmm cam x dapek yo! hahahah)
Hidangan kami untuk para pelanggan yang datang ziarah..... ni hari pertama tau, untuk hari kedua, kami tukar ke bahagian depan sebab manusia terlalu ramai nak makan free!! muahahahahah

Hasil decoration kami.. cantik tak??

owhhhh... ni memang best! ramai yang berebut.. cam x penah makan je huhuhu!



ha.. ni lah catering section kami untuk hari kedua.. dan barulah segalanya berjalan secara lancar!
ok lah, tunggu bahagian gambar2 ALZA nanti ye...

5 comments:

b4r1n4 said...

meh ar alza sebijik, buat hadiah kawen aku, wahaha..

tapi aku rasa cam sempit sket kot seat blakang dia? tapi sekali pandang ok lah, not too bad.

Zura Tahir said...

xtahan bile ade makan free...

|| NaFiRaa || said...

nape x zoom in sket gamba alzanye.. hehehehehe

zh-ena said...

keta alza cantik la..berkenan plak di hati hehehehehe

Unknown said...

Barine - dr hadiahkan ko, baik hadiahkan diri aku sendiri huhuh.. belakang memang kecik, tp suit dengan cutting die n tagline kami.. "kereta pun MPV"

zura- kalu ko dtg masa tu, sure berebut sakan ra.. ramai sangat!

Nafira- sy dah show dlm next entry, sila jenguk ye..

ena- apa lagi na, sambar lah 1 heheh.. jgn lupe cari aku kalu nak beli ek..

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates