Saturday, August 22, 2009

Ada contest lagi??!!

CONTEST JOM PAKAI SHAWL!!!


Wow.. makin banyak contest nampaknye wahai bloggers sekalian.. semuanye menarik2, hingga aku pun tertarik nak menyertai contest2 tersebut. Tapi masa tak mengizinkan untuk aku sertai semua.. mungkin mana yang dah tersedia ada, akan aku join contest2 tu..

Ok, ni antara yang terbaru aku dapat ye. Contest JOM PAKAI SHAWL.. NAK JOIN KE? moh ler klik kat link ni CONTEST JOM PAKAI SHAWL . Segala syarat penyertaan, boleh di lihat dalam tuan punye blog berkenaan ye.. aku pun baru je kenal2 ngan pemunya blog tu.. dan insyallah akan turut serta dalam contest yang di anjurkan.. mane tau rezeki dapat hadiah yang banyak tu heheh.

nanti akan aku update penyertaan aku ya! baru tadi g cari shawl...hahahah.. sebenarnye tak tau pun nama tudung ni SHAWL.. yang tau selendang je.. emm, kurang pengetahuan betul lah aku ni..

5 comments:

MamaFaMi said...

All the best? Nanti kalau menang, dapat hadiah shawl kot? Hhehe

zh-ena said...

hehehhe baru gak nak join..

ibuhaikal a.k.a zarina said...

salam perkenalan..ena pun baru2 nie je berjinak2kan diri untuk menyertai Contest nie..ape lagi jom la join mane la tau kan rezeki..heehee

p/s: kita tukar link k..i follow u

Unknown said...

mamafami,
thanx 4 da wish..

ena,
jom na kite join sesame..

ibuhaikal,
i follow u too..

Marsha~ said...

woaaahhh... skrg ni musim org pakai shawl pulak ye?

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates