Saturday, August 22, 2009

Selamat Hari Lahir untuk diri aku!!!

Hari ini hari lahir guwe... tambah seangka lagi umur aku. Pejam celik, pejam celik.. dah masuk ke umur yang baru pun.. nak tahu berapa?? 28 tahun je..

JOM NYANYI BERSAMA2 AKU!!

Allah selamat kan aku.. allah selamat kan aku.. allah selamat kan aaaaaaku.. allah selamat kan aku!!

Slamat hari lahir... slamat hari lahir.. slamat hari lahir chugie.. selamat haaariii laaaahirrr...

Ok memandangkan hari lahir aku untuk tahun ni jatuh pada bulan ramadhan iaitu 22hb August 2009 bersamaan 1 ramadhan, jadi sambutan hanya di buat waktu berbuka puasa nanti ye..

Sebenarnya semalam hubby dah awal2 buat surprise dengan membelikan aku kek... petang semalam bila die sampai je umah, tengok2 die dah siap2 belikan aku kek.. aku plak buat2 tak tahu and tanya kek tu untuk apa heheheh.. emm memang tangkap syahdu sangat bila hubby surprise kan kek tu.. dan kek tu pulak memang my fav cake! pe lagi kan kalau bukan cheese cake dari secret recipe...!! sungguh tak sangka betul yang hubby akan buat surprise tu.

Inilah die kek tu... by SECRET RECIPE ye...memang cedap!!
cantik lah kek ni!


Dan ada lagi surprise ya!! ini ha.....hadiah bezday aku...hehehehe..bestnyeeee.... nak tau ape kebendenye.. meh tengok bawah ni..
******************************************
*************************************
********************************
************************
**************
******
***
*
Taraaaaaaaaaaaaa..ini lah hadiah yang hubby belikan untuk aku.....

Balutan yang cukup kemas... rasa sayang je nak buka mulanya.. tapi kalu tak buka, tak tau plak ape bendenye.. suspen tul masa ni.. dalam hati dah terbayang macam2..hehehe siap ada kad kecik lagi.. dan ucapan yang memang menyentuh hati aku..

Haaaa..inilah die bendenye.. Jam tangan by City Chain...

Close up skit jam tangan ni...

Emmm..cantik.. aku suke ngan jam ni.. cute je dan ringan... sesuai ngan tangan aku yg kurus kering ni..

Anyway, thanx to mr hubby coz sudi buat kejutan2 ini.. kejutan yang memang tak di sangka dan kejutan birthday yang terawal pernah aku terima.. sebelum ni kalau kejutan pun mesti tepat2 masa tarikh hari lahir aku tu.. tapi kali ni awal sehari.. tak menyabar hubby aku ni heheheh...

Wish aku..
Memandangkan hari lahir aku jatuh pada bulan ramadhan, aku harapkan segala doa, impian dan harapan yang aku pinta padaMu Ya Allah.. akan di makbulkan.. Moga kebahagian, ketenangan, keharmonian, dan rahmatMu sentiasa bersamaku..amin..

P/s: birthday tahun ni jatuh pada bulan ramdhan sama dengan tahun masa aku lahir dulu.. dalam bulan ramadhan gak..

16 comments:

b4r1n4 said...

first choice aku tetap laa choc indulgence, hehe..

happy birthday my friend :]

iman said...

selamat² z, moga ko makin matang dan tabah dlm menghadapi dugaan hidup nie...

Unknown said...

barine,
itu pun antara fav guwe..

iman,
thax mah..hope so! insyallah

Unknown said...

selamat hari lahir, chugie.
semoga diberikan kesihatan yg baik untuk beribadah kepadaNYA.

tahun lepas aku celebrate 1 september pada 1 ramadhan...

Unknown said...

thanx normi..
kirenye kite ni antara yg bertuah lah kn sebab sambut birthday dlm ramadhan

DYLA said...

happy birthday suzie... pandainya hubby buat surprise...

zh-ena said...

selamat hari jadi suzy..

semoga bahagia selamanya

ieWa said...

eppy 28th besday suzie, seronok kn dpt surprise.. moga kebahgiaan berpanjangan & rezeki diperluaskan.

fuadnis said...

akupn tak nak ketinggalan wei...!!aku pn nak wish hepi besday kat ko chugie..semoga apa yg dihajati termakbul...

ibuhaikal a.k.a zarina said...

Happy balated bestday chugie..semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..dan semoga ape yang dihajati termakbul..aminnn..

Unknown said...

terima kasih pada korang yang sudi wish dan doa kan aku..

terharunye.. :D

zaza said...

selamat hari lahir yang ke 28.. semoga segala impian dimakbulkan oleh Allah S.W.T!!

YAN said...

Happy Birthday Suzi.. Sorry lambat wish.. baguslah hubby pandai wat kejutan..

Unknown said...

zaza n yan,
thanks and hope so.. amin..

Zura Tahir said...

wah...dpt present...bestnyeeeeeeeeeeeee

Unknown said...

zura,
ra..betul2 dapat surprise ra.. syok memang syok!

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates