Friday, August 7, 2009

# Hubbyku # Masakan

Hubbyku memasak..

Salam..

Semalam kerana keletihan yang amat, aku tak de lah memasak untuk makan malam kami, lagi pun memang rasa malas nak masak. Mulanya aku plan nak ajak hubby untuk makan di luar je, tapi die pun rasa malas nak keluar dan fatin pula dah lena, jadi aku tanyalah hubby, nak makan apa malam ni, die pun jawab makan maggie je lah. Aku plak ambil kesempatan ni buat permintaan kat hubby untuk suruh die masak maggie tu, selamat die nak masak, agaknye mood die baik kot smlm heheh. Hubby aku ni bukan lah teror sangat bab2 masak ni, setakat maggie dan nasi goreng tu bleh lah kot. Buat masa ni aku tak pernah lagi cuba masakan die yang lain selain dari maggie ni je. Bukan senang sebenarnye nak suruh die masak heheh..

Ini lah die 2 bungkus maggie yang menjadi santapan kami malam tadi.. (aku makan skit je k, x leh makan maggie sangat, tak bagus tau!). Maggie ni memang biasa ada kat rumah sebagai stock kalau2 rasa malas nak memasak atau teringin nak makan maggie, tapi bukan selalu ye..

gambar atas.. hubby tengah kusyuk memasak.. sampai aku nk ambil gambar pun die marah.

Ini lah die maggie sup yang hubby masak.. penuh dengan tomatonye.. memang fav die pun. nampak kelakar pun ade heheh.. belasah je lah bi oii.. janji awak kenyang sudah.
Aku dan baby fatin hanya jadi penonton setia masa hubby tengah sibuk di dapur.. (sekali sekala bagi can kat aku untuk berehat dari masak heheheh)
Pe pun, terima kasih lah kat hubby yang sudi nak masak untuk makan malam semalam..memang cedap maggie tu bi. Len kali bleh lah masak nasi goreng plak ye bi.. huhuhu cayang bibi..
p/s: ada2 sapa nak resipi maggie ni?? hahhahaha:))

4 comments:

fuadnis said...

wei..konpius nie..kat peket tulis kari..tapi apsal jadik maggie sup plak??ha..ha..

iman said...

mcm bad jer suka masak magie ngna nasi goreng...hhahaah

zh-ena said...

hahahhaha kat umah aku pun ader jea stock manggi..mmg tak mkn selalu pun..dah tak tau nak mkn aper manggi la jawapannya..

YAN said...

Mr. Hubby pun handal bab masak maggi ni... Tapi sekarang aku dah bole tiru cara die masak.... hehehe..

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates