Wednesday, February 17, 2010

# Makanan

arghh... hangus!!!

Salam...

Hangus sudah bubur fatin! ni semua gara2 ralik tengok blog lah ni. Geramnye... nak kene masak lagi sekali! waaaaaaaaaaaaaaaaaa... x suke.. x suke.. x suke..

Masa aku tengah skodeng2 blog teman, aku memang dah jerang nasi bubur fatin.. di sebabkan air beras tu masih lagi penuh dan tengah menggelegak, aku pn abaikan je lah dulu..

Tengah syok baca entry blogger, tiba2 dengar bunyik syihhhhhrrrkkkk...(bunyik air nasi dah kering + hangus) pe lagi meloncat lah aku di buatnye.. lari g dapur, tengok2 bubur fatin dah jadi coklat.. waaaaaaaaaaa nak nagis je rasa.. penat aku buat, last2 x leh makan. Salah siapa?? salah aku gak.. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... nak kene buat semula.. malas nye...

g makan kat luar je lah fatin.. jom!

tata... de banyak nak cite tentang cuti kami.. tunggu ya!

Amaran:- sila masak dulu sebelum berblogging ye..

6 comments:

Unknown said...

ehehhe!! ieda pon penah hangus gak ;p

ddfirdaus said...

nasi sudah menjadi bubur.bubur pula sudah menjadi hangus..kesian Fatin

Wansteddy Tales said...

cubaan kedua buat pengumuman :)

chugie, jemput tinggalkan alamat rumah atau ofis dlm my email yep:
washifalo@yahoo.com

Chugie terpilih sbg pemenang giveaway Pampers4free, tahniah :)

Ibu Piya said...

eheheheh...mkn bubur mcd je la...

Anonymous said...

next time kena masak dlu.. sian fatin dh lapar..

Unknown said...

iedaluvsham - wah..ida pun penah kene gak?

dbalkis - memang sangat kesian. :)

wansteady - tq..tq..tq.. sukenye..

nurkasih - alamak.. best gak tu!

fara - aha.. memang kne buat dulu baru bleh blogging..

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates