Thursday, February 18, 2010

Lengang...

Salam..

Aku baru je sampai kat opis ni.. sampai2 je terus on PC, and ofcoz ler kan... terus tatap blog ku yang ku sayangi.. + jenjalan lawat blog sambil breakfast..

Tadi masa sampai je kat area opis aku ni, terasa sunyi je.. jalan pun lengang dan tak banyak kenderaan lalu lalang.. best gak macam ni, kalu tidak... memang sangat lah jemnye..

Agaknye ramai bangsa cina dan company yang tuan empunyanye cina masih bercuti sakan.. bos aku je yang nak buka opis cepat2.. katanya, bulan ni pendek sngat masa.. so kene cuti kejap je.. apada! kalu tak setiap tahun sure cuti sampai seminggu penuh..

Tapi yang bestnye, cuti aku takde lah kene potong banyak... heheheh

cheerss... jom breakfast dulu wei!

10 comments:

zella y said...

chugie,company sy bg cuti 1 minggu..
smpai dh xtau nk watpe dh kat umah heheh

Unknown said...

sama la, opis aku pon dah bukak smalam, tak best langsung, dan aku membalas dendam ari ni mc, berblogging d rumah, aahahah!! :)

Zura Tahir said...

company bkn cina pun cuti seminggu

Unknown said...

zella - best lah tu cuti.. g lah jenjalan window shopping ka!

ieda-amboi.. bleh plak balas2 dendam ek?? patutkah aku balas dendam gak arini???? hahahah

zura - tu lah.. asal ko x cuti seminggu ek?

mak encik | SZ said...

wahhh...sgt tenang la perjalanan ye...selamat bbekpes!

Unknown said...

mama| sarah|syimir| - sangat tenang + layan blues di pagi hari.. heheheh:D

A N A K - A N A K K U said...

hehehe xyh berebut nk smp opis, aku kuar lmbt pun leh smp awal...hehehe aku suka!aku suka!tp kalau dpt cuti kan lagi best...hahahaah satu malaysiakan;p

Unknown said...

anak-anakku - aku pn suke gak cuti.. tp kalu cuti dok umah, x nak lah mah..

ddfirdaus said...

memang jalan clear, tak sebok ngan budak skolah jugak...kan besh kalau hari2 camni..

Unknown said...

dbalkis - mmg best kalu dpt hari2 mcm ni.. tp apakan daya..

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates