Friday, February 5, 2010

suka suki kami semalam

Salam..

Suka suki kami semalam..

owh ya, aku dan kawan2 ku bercuti semalam.. bukan ponteng ya, tapi cuti dengan cara berhormat. Kami bukan cuti tiba2, tapi kami cuti apply dari awal lagi.. plan baik punye! tak sangka pulak menjadi plan kami ni.. takut lah jugak kalau last minit cancel! owh..sungguh best lah semalam..

Keluar dr umah awal pagi.. macam nak pergi bekerja, konon2nye nak balik pun jam 5 juga lah.. tapi masing2 ade hal lah pulak..

ok, arah tuju kami yang pertama selepas berkumpul.. kami ke KWSP untuk settle kan hal sorang kawan aku ni.. lepas tu kami cari tempat nak breakfast plak. Cari punye cari.. akhirnye kat OU gak kami makan pagi.. kami b'fast di cafe Simply Penang. Nampak cam best n sedap je dlm menu.. tapi...x seperti yang di harapkan.. tengok je ler pics bawah ni..


Ini lah makanan kami untuk sarapan pagi. Very the heavy kan? rupa, tatarias..make over memang mengancam + nampak sangat mengiurkan.. tapi rasanye.. aduh, baik makan nasi lemak bungkus tepi jalan huhuhu... rasa makanan die so-so je.. tak de lah sesedap The Charm! restoran fav aku tu..

Menarik kan?? terliur?? ah! lupekan aje lah.............
Lepas dah makan2 bagai, sementara tunggu waktu nak ke wayang, kami habiskan duit main bowling plak.. main pun 1 game je, ngam2 sejam kami main.. almaklum..main pun terkinja2... bukan pro ok! tp paling best, aku menang main bowling n dapat kalahkan ra! hahahhah suka suki nye aku time itu..
Habis main bowling, kami trussssssssss ke GSC tuk tengok cerita Adnan Sempit.. memang the sempit lah si adnan ni. Speaking pun ala2 aku dlm entry ni ahaks!
moh layan pics! kami bikin havoc dalam panggung!

enterprem skit wajah aku n RA.. cun tak kami?? hahahahahahahha wallah!

aku n imah.. eh yang atas tu cmne leh masuk dlm ini korum?? tarak! tarak! couple atas tu x masuk dlm projek kami semalam k.. chit!

idah & imah.. aku yg belakang tu, tengah betul kan tudung, x sompek nam enterprem idah dh snap dulu.. adoiya!

owh.. macho tak kami?? oopss.. silap, ayu x kami?? ahaks!

ala manjenye.. wkakakakak.. bengong kejap!
sekian dulu suka suki kami semalam..

11 comments:

Zura Tahir said...

asal gmbar aku xbyk dlm panggung...krg bergmbar xajak aku....

terkejut aku tgk ko snap gmbar couple tue zie...aku ingat mmg krg sengaja...

enjoy kan tp cepat sgt berlalu...

ezan said...

bestnya siap ambik cuti sama2 lagi ek sebab nak g enjoy.. i like!!!

ddfirdaus said...

besh dpt kepak ngn mber2 skali skala tanpa papa n bb kan?? boleh gossip girls

Unknown said...

terliur tengok sarapan anda :)

|| NaFiRaa || said...

wahhhh!!! heppeningggggg!!!! mmg best outting ngan kawan2 kan!!! sis geng x ramai.. hang out ngan hubby n anis je laaa..:)

b4r1n4 said...

gila klakao kan adnan sempit tu? letih tengok angah RL tak abes² karaoke ngan kain pelikatnya..wahahah!

Unknown said...

zura - ko tu yg x nk masuk dlm pic.. org suh masuk sekali ko p bantai amik gambar kami buat ape? hahahah..

ezan - sekali sekala release tension..

dbalkis - memang best pun, once in a year kot heheh..tp bila tengok budak tecik semalam, hati terus teringat kat baby fatinku..

cik Epal - jemput makan, hehehe..

Nafiraa - alahai..yeke kak? emm geng2 blogger bleh jadi kawan2 hang out akak pe? contohnye saya, atau kami ni hehehe..

Barine - owh kawanku, aku baru je teringat kat ko.. bile lah leh jumpe ko ni? ayark! emm memang kelakau kan? part nyanyi2 tu memang sempit tul lah! terhibur di buatnye

Irma Omar said...

bestnye....bile la dpt hang out ngn kengkawan mcm zaman anak dare dulu.. oohhhh kenangan 4tahun lalu mencuit jiwa remaje ku...........

Unknown said...

should plan hangout together with ur girlfrenz irma..best tau!

sobekan said...

hi there, salam kenal
saya follow blognya ya ^_^

Unknown said...

sobekan - hi jugak, nnti i follow u balik ye.. thanks drop by here!

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates