Friday, February 12, 2010

Cubaanku tak berjaya!

Salam..

Cubaanku tak berjaya juga! arghhhhhhhhh... sabar..sabar... next time try lg! cayo cayo!!!!

Semalam balik ambil fatin dr rumah pengasuhnye, memang dah kate dalam hati yang kali ni, nak gak snap pic gigi atas fatin tu.. sebab, cubaan sebelum2 ni memang x berhasil pun. Susah betul lah nak dptkan gambar exclusive gigi belah atas ni.

Sampai je kat depan umah, masa dlm kereta.. aku terus kuar kan HP and standby camera, lepas tu buat2 lah main2 dengan die dulu, bagi die ketawa.. snap2 gambar die tengah ketawa.. gelak2 dengan die sambil buat muka2 bodoh.. so ingatkan bila die dah ketawa besar, sure lah akan nampak gigi atas die kan?? memang nampak skit.. tp bila time aku capture je... die toleh tempat lain. Then, aku try lah lagi.. ntah berapa kali aku try pun tak tau lah.. dah try.. try.. try.. x dapat gak snap, last2 fatin nangis.. so aku pn batal kan je lah niat aku nak snap pics die.. mood die pun dh tak bape baik, angin kus kus dah datang.. bengang ngn umminye ni kot hehehh:D

Jom layan pics yang aku snap semalam..

Muka fatin yang comot + panas terik semalam.. umminye ni plak bleh buat projek nak snap gambo gigi die??
hehehe.. memang ummi yang sangat baik kn? Mula2 tu ok je die bleh gelak2, yang nampak pun cuma 2 batang gigi bawah die tu je....
Ni plak muka dah mula nak angin satu badan.. dah tak larat nak layan umminye ni kot..akhirnye, fatin pun menangis dan aku pulak.. batalkan niat nak sambung cubaan aku..



9 comments:

zh-ena said...

mmg ssh zie nak snap gambar gigi anak2 kita nie zie

|| NaFiRaa || said...

hehehehehe... ummi fatin buli fatin yer... cian dier... :)

Unknown said...

hahahaddeehh...kesian la kat fatin, ummi!

tunggu dia tido la suzi.

Unknown said...

zh-ena - tul tu na, mmg sangat susah.. gigi bawah senang, yg atas ni..die mmg pantang kalau sentuh.

nafiraa - ala..fatin dh biasa kene buli ngn umminye ni pun!

Norm - tp die x kesian pun kat umminye ni.. a'ahkan, tunggu tido..

Zura Tahir said...

ala...dh tumbuh pun gigi fatin...sat lagi boleh gigit ummi ngan ayah dia...

Unknown said...

zura - aku suh die gigit ko dulu ra! buleh?

Drama Mama said...

join my giveaway when ur free k..mana tau bole menang our delicious diaper cupcakes!

http://twinkywinkystars.blogspot.com/2010/02/join-our-diaper-cupcakes-giveaway.html

Unknown said...

drama mama - heheh..insyaallah akan join.. tunggu tau!

CatlinaFly said...

salam..samalah..susah betul nak amik gmbr gigi baby kan?so, fatin dah ade 4 batang gigi ke ?e-ein baru tumbuh satu kat belah bwh..heheh mama dia excited giler!

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates