Saturday, February 27, 2010

# Bebelanku

Lambat!

Salam..

Lambat lah arini...

Kenapa aku lambat??

1 - sah2 lah bangun lambat kan..

2 - bersiap pun lambat gak..

3 - Nak siap2 kan fatin lagi..

4 - Nak packing barang2 + baju2 fatin utk bawa ke rumah MIL lagi..

5- Nak gosok baju g keje lagi..

6- nak touch up2 muka lagi..

7- Nak kemas2 bilik dulu..

8 - Dalam kemas2 tu, fatin pun tolong 'berkemas', so nak kena Kemaskan balik 'Kemasan' fatin lagi..

9 - Nak kunci umah lagi.. pintu belakang umah aku ni, mmg stock kuar je.. yang nak menguncinye aku lah time g keje sebab aku mmg selalu lambat.

10 - nak angkat barang2 anak lg..

kesimpulannye semua aku kene buat.. incek suami.. lepas je siap2kan diri die, n tengok2 fatin terusssssssssssss " fatin........ g kat ummi" n terussssssssssssss start kete, pastu kemas2 keta die, bersih2 kan kete die.. check2 keta di.. eeeeeeeeeeeeeeee sampai barang anak pun aku yang terkontang kanting kendong.. arghhhhhhhhhh ! tapi aku tak marah2 pagi2 ni k.. NO mood!

Sekian saje kes lambat aku arini..

p/s: tarak cita mau cita dalam ini blog daaaaaaaaaaaaaa...

8 comments:

ezan said...

huish.. sabar2 chugie... tu semua pengorbanan ibu.. tp kadang2 ezan pun tension jugak... :P

Unknown said...

ezan.. heheh, kene redha je lah..

|| NaFiRaa || said...

muhahahaha..kalo sis mesti membebel2 pagi2!! mmg geram kalo lambat kan!!

Unknown said...

nafiraa- biase pun sy bebel kak, tp arini mood baik kot huhu..

mak encik | SZ said...

hari sabtu keje spt biasa ke chugie? muehehee..itu mmg sgt normal mr suami terus tggu di kereta...kekekeelenkali chugie plak cepat2 p kat kereta start enjin..hehehe

CatlinaFly said...

memang biasanye ade hari2 yang membuatkan kita kelam klabut kan :)..tensen je masa tu heh

Irma Omar said...

chugie,
kes sy cmni:
kol 9am : en.somi kate kol 11am kite kuar eh
ok, roger & sblm kol 11 sy mcm awk la dok kejar nak siapkan itu ini mcm katon.
kol 11am : en somi tny xsiap lagi?
sy jwb : kalau kanda xtlg, jgn kate kol 11, kol 3ptg pun xtentu siap!

kan dah mengungkit hehehe

zh-ena said...

mmg kdg2 lekai tu cuma pikir diri sendiri jea kita yg terkontang kanting wat sendiri jea

mmg kena byk sabar la

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates