Monday, February 8, 2010

Blogger's Family day 2010

Salam..





1st of all, nak say thanks to ibuaqeel coz beri peluang and ruang untuk letakkan banner dan promote skit gathering ni.. atleast dapat gak teman2 blogger aku ni tahu tentang gathering yang bakal diadakan oleh geng blogger lain kan?..

2ndly, nak wish tahniah tuk puan rumah dan para AJKnye yang sudi nak anjurkan gathering ni untuk kali yang ke berapa ek? aku pun tak pasti, cuma aku penah tengok gath ni tahun lepas dalam blog zh-ena.. aku dapat tahu pasal gath ni pun dari kawan aku zh-ena ni, die pun dah join gak.. insyallah, buat masa ni memang aku tak ada any plan on date gath day, so aku dah pun senaraikan nama aku dalam list puan rumah tu.. tapi kalau ada sebarang kemungkinan pada tarikh tu, akan aku beritahu kemudian ya, wahai penganjur!

last but not least, aku nak lah seru rakan2 bloggerku sekalian yang mungkin free time tu untuk join gath ni, memandangkan on MBP gath aritu aku pun tak dapat join, so kali ni bleh lah jumpe korang2 semua insyallah.. dapat gak lah face to face kan??

owh ya, gaht ni bukan untuk family je tau, untuk yang masih single pun bleh join gak. Tak kira lelaki atau perempuan..So untuk tahu dengan lebih lanjut, korang klik je title kat atas banner tu ye..

8 comments:

eB ezrin said...

ala... kat kl la... hu3

Myalycia said...

wahhh, u join jugak ekkk.. I pun dah lama dah register.. kalo ada rezeki nnt kita jumpa disana...

|| NaFiRaa || said...

sis tau jugak dh pasal gath nih.. tapi sis laki bini x tau cam ner nak gi kt tempat gath tuh..kekekeke..kalo area shah alam tau lah nak pergi..
:)

Irma Omar said...

waaa bestnye!!! i jeles, u!! :P

Unknown said...

mamaaerish - meh ler turun KL eb! bleh jumpe..

@lyci@ - awk pun join gak ek? emm.. leh kite kenal2 nnti..

nafiraa- ala kak, itu senang je.. nanti dorang sure akan beri maps utk ke tpt tu. jom ar join! leh kenal2 ngn akak n anis!

butterfly - ala, awak lg best.. nun jauh di sana heheh:D

zaza said...

huwargh.. Jauh la!.. Tak berkesempatan! RUGI!

Zura Tahir said...

aku ade trip ke langkawi plak...saje je nk bgth dlm comment nie kan...pdhal ko dh th pun...wakakakakaka...

Unknown said...

zaza - heheh.. siannye..

zura - ko ni, aku dh tau..x yah ler bgtau lg!

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates