Saturday, February 20, 2010

# stamp

Sape ade collect stamp from giant..??

Salam kawan2 ku..

Korang ada pergi ke GIANT x?? pernah dapat stamp bawah ni x?? haaaaaaaaaaa.. kalau lah korang tak nak atau rasa buat nyemak je kat tangan korang kan?? apa kate korang bagi je kat aku?? sebab aku sedang kumpul stamp ni.. skang ni dah ada 103 keping.. tinggal lebihkurang 30 keping je lagi yang aku nak untuk tukar ke barang yang aku idam tu..

Maaf ye.. ini bukan entry merayu... tapi kalau korang rasa aku merayu, terpulang lah kan.. tapi bagilah aku ek kalau korang tak nak! muahahahah:)) Jasa korang amat lah aku hargai..

Cara nak anta :- email aku di zumizie@yahoo.com, nanti aku beritahu alamat untuk hantar stamp ni..

Stamp ni lah.. korang ade? tak nak?? meh bg kat aku..

see.. dah banyak aku kumpul..

dan nak tebus hadiah yang di tawarkan ni..
sory..gambo tarak!
brand BIALETTI Non-stick cookkware tau!
TQ pada yang sudi bagi.. pada yang tak bagi..sila beri sokongan padu pada aku ya!

12 comments:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

saya punya dah cukup 130..tp tak sempat pegi tuka lagi ngan kuali idaman padahal giant 5 minit je dari umah

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...
This comment has been removed by the author.
|| NaFiRaa || said...

sis pon kumpul jugak.. tapi belom capai sasaran lagi.. adessslaahhh...harap2 sempat lah!!!

Unknown said...

teruskan, zie! Teruskan...
Apalagi...pujukla mrs.K tu, kupon dia dh cukup tuuu...hehhehh

Unknown said...

ku berkenan promosi Tefal-JUSCO yg lalu.

fuadnis said...

wei...aku pun tgh kumpul gak..apa kata ko bg je kat aku..muaahahahaha....

pssstt...member aku br call bgtau nk bg aku 20 keping lg setem..pasal dia tak dan dah nk kumpul....;-)

ezan said...

ramai rupanya yang kumpul ni ek.. huhuhu... sorry chugie... baru je lepas bg kat makcik ezan. dia beria ni kumpul stem ni.. kalo awal sket boleh gak tolong bg chugie sket...

ddfirdaus said...

ala chugie, dulu ada dapat tapi ntah campak mana ntah..kalau ada boleh bagi..

Azuan said...

satu pun takde huhuu

Unknown said...

To All - amboi.. almost pakat collect that stamp ya?? aduiyai! xpe2... nanti aku p shopping lg. heheh:D

CuTeMiUt78 said...

eemmm mak akak pun tgh duk kumpul stamp ni..

zh-ena said...

aku buang2 jea stamp giant tu z..mls nak simpan

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates