Monday, February 8, 2010

My new Header

Salam...



My new Header..............!!



Yeay! bestnye... syoknye.. suka sukinye... sebab header dah ada gambor aku n family... best2! sangat best! dah lama berhajat nak buat camgini, tapi di sebabkan aku x reti nk buat, so gune jelah apa yg ada.. tapi kebetulan baru2 ni aku telah di offer untuk mendesign header blog ni oleh seorang teman blogger yang baru aku kenali, jadi aku dengan hati yang amat2 gumbiranya dan cerianya menerima offer tersebut.. Thanks a million to DBALKIS aka Dayang Balkis sebab sudi design header blog saya ni. Walaupun masih je baru mengenali die, tapi baik sungguh hati die sebab sudi luangkan masa dan buang masa tolong saya edit header yang cun n cantik ni dengan gambar2 yang saya suka ni..





Ini header lama aku..

yang ni pulak header yang baru, yang aku pakai sekarang ni... best ar tengok gambor2 ni!


14 comments:

Wansteddy Tales said...

nice :)

CatlinaFly said...

tahniah! :)

zaza said...

COMEL.. AKU NAK BUAT JUGAK. CAMNER CARANYA?

eB ezrin said...

nice... (",)

mak encik | SZ said...

cantikkkss :)

Unknown said...

frenzs - TQ..

zaza - ko nak buat ke? aku pun x reti, ni pun ehsan dari orang gak huhuhu..

A N A K - A N A K K U said...

zie aku tgglkan jejak aku di sini...nice header....

Unknown said...

anak-anakku - wah.. besarnye jejak ko mah ngeh ngeh negh..

Anonymous said...

comei2...

Unknown said...

farra8979 - Tq farra..

Ieza said...

memang cantik..suka gak tengok..

ezan said...

i like... :)

|| NaFiRaa || said...

header baru lagi cantek!! sbb ade gambar.. sis sampai skrg masih x de header.. x tau cam ner nak buat..kekeke

ddfirdaus said...

chugie ni....die buat jugak entry ini..malu i tau..hehe..neway thanks..

zaza and nafiraa..kalau nak saya tolong buleh..tapi kalau lama jgn marah ye..tanya chugie cammane..saya buleh try watkan..

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates