Tuesday, February 9, 2010

# Makanan # Restoran

KFC - shrimp hearties

Salam..

Owh! sangat sedap lah shrimp hearties ni.. that day aku tapau Kfc bawa makan ke rumah kakak, so aku amik lah family feast set ni.. mulanya ingatkan shrimp hearties ni biase2 je.. tp bila dah beli n makan panas2, memang sedap lah. Tapi tu lah, cuma 4 ketul je dalam set tu.. memang x ckup lah gamaknye kan? makanye.. aku makan shrimp tu dalam kereta masa nak on the way ke rumah kakak aku tu. + dapat gift lagi, bekas kaca berbentuk hati. Memang cantik lah!


Aku amik feast set ni lah.. dapat free bekas porcelene berbentuk hati.. ok lah, tak de lah kecik sangat dan tak de lah besar.. boleh lah setakat nak letak sweet ke kacang mcam dlm iklan tu..

pics taken from KFC website

14 comments:

Unknown said...

huhu.. jam baru kul 11.30.. aku dah lapa la pulak.. aduh!!

|| NaFiRaa || said...

best x rasa dia?? betol ke ade isi udang dlm tu?? ke sis yang salah tgk iklan..hehehe

meera^da cute..*_* said...

wah..nak try la..

Unknown said...

terunagiler - p leh tapau lekaih kalu hang lapo!

nafiraa- memang nampak isi udangnye..sedap!

Unknown said...

meera da cute - ye..ye.. awak kene cuba ni!

ddfirdaus said...

wah..nak jugak..ke buleh buat sendiri? 4 ketul mcm tak cukup kan? (ye ye je)..

zella y said...

wah..leh la try nanti...
igtkn xsedap...

Unknown said...

dbalkis - 4 ketul memang x cukup pun dayang, tp beli lah banyak2, sure cukup punye.. heheheh

zella - a'ah, p lah try k..

ezan said...

bagus2 ada gak org nak review.. baru je plan nak g mkn mlm ni... :)

Unknown said...

ezan - ok, nnti review ezan punye comment ttg shrimp hearties ni k

DYLA said...

mcm sedap je.. ni yg aku terpengaruh ni..

Unknown said...

dyla - p try lekaih, bwk inas ek.. bleh tukar2 pendapat ttg shrimp hearties ni..

Unknown said...

tekak i tak masuk...tp suker bekas tu hehe

Unknown said...

posh76 - i pun suke bekas tu!

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates