Sunday, February 21, 2010

# Shopping

Barney tee Kami..

Salam...

Akhirnye sampai gak bungkusan ni..x yah lah cite bape lame aku order.. tp alhamdulillah dah dapat. Thanks a lot pada Puan kedai Kawaiii untuk hasil kerja yang amat cantik ni. Saya amat2 berpuas hati..

Harga untuk 1 set Tee Barney ni hanya RM60 ( 3 helai tee- aku+hubby+fatin)... Patutnye tee ni untuk surprise kan mr hubby masa birthday die 23hb January lalu..konon2 nak pakai sedondon lah masa pi makan2 on bithday die tu.. tp atas sebab2 yang tak dapat di elakkan, tee ni baru je di terima minggu ni..


Bungkusan yang aku terima... dh sampai masa sehari sebelum CNY, tp di sebabkan opis dah close for CNY, so aku hanya terima bungkusan ni pada hari kerja berikutnye..


3 helai baju yg comei.. kn?? satu tuk aku (ummi), tuk hubby (ayah) n satu lg tuk baby fatin...

baju tuk my gegirl.. Fatin! cantik x?


Ummi & ayah punye...

P/s: terima kasih bebanyak pada cuda.. jaga diri dan kandungan ye..

11 comments:

ddfirdaus said...

wah..cute sungguh..nak jugak le...

Unknown said...

dbalkis - tq.. cute, tp saiz nye terbeso lah pulak.. size M mcm size L.. kalu dayang nak oder, kene amik size yg kecik dr biase k..

b4r1n4 said...

cute :)

that's the risk of online shopping i guess, sebab tak boleh nak agak size. tapi besar takpe, jgn sendat (bagi aku la).

CatlinaFly said...

ha ah comelnye baju tee barney ni :)e-ein baru ade satu anak patung barney hihi

Unknown said...

barine - yup! that's right.. aku pn lupe nak tanye size tee die ikut malaysian or american size.

CatlinaFly- yup, as cute as e-ein yang mbam2 tu.. heheh

Zurani said...

cutenye barney tee tu..nak jugak..

Unknown said...

zurani - sila lah ke blog empunye tanah ye.. :D

CuTeMiUt78 said...

wah.. memang cute n tomey sesangat

Unknown said...

cutemiut78- heheh.. cute kn?

zh-ena said...

blh la pki time gathering nnti

Unknown said...

zah-ena -na.. tema warna biru.. x kena lah!

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates