Thursday, February 25, 2010

# hadiah

Hadiah - "Bloggers gathering"

Salam..

Hadiah ni bukan untuk contest ye.. tapi hadiah ni aku beli untuk di bawa masa Gathering bloggers nanti.. bagi sesi exchange present antara para bloggers.

Owh, ada yang tak tau ke psl ni?? ala.. kan aku ada war2 kan sebelum ni tentang gathering para bloggers yang di anjurkan oleh Suziey dan rakan2 nye pada 28/2/2010 bersamaan Ahad ini.. untuk yang nak join, di haruskan membawa satu (1) hadiah untuk sesi pertukaran hadiah nanti..

Oleh yang demikian, aku dengan rasa berbesar hati telah mencari dan tertarik dengan hadiah yang aku beli ni.. rasanye sesuai tuk bloggers tak kira lah lelaki atau perempuan..

From HOMING..
the gift... tak leh lah bagitau ape dalam tu kn?? kalu nak tau, kene tunggu lucky blogger yang dapat hadiah aku ni..

Sapa lah yang dapat hadiahku ini.. hopes orang tu suke lah..

9 comments:

Zura Tahir said...

aku kot dapat zie...hehehe

Unknown said...

ko x join, camno nak dapat??

Wansteddy Tales said...

bestnya join gathering. saya confirm xleh join ada apoiment lain haritu :)
happy gathering ye chugie!

mak encik | SZ said...

wahhh best2...tak kira dapat apa, kalo hadiah mesti sukaaa punyaaa...selamat ber"gathering"! :)

A N A K - A N A K K U said...

erm akupun xdpt nk join..huhuhuh aku bz every weekend...

|| NaFiRaa || said...

x de can lah sis nak dapat hadiah tu..:)

mama tisya said...

salam..nanti jumpa ahad ni ye....

ada special offer

http://mamatisya.blogspot.com/2010/02/special-offer-only-for-today.html

wah adiah utk siap ye...saper la yg bertuah itu

mama tisya said...

chugie...mmg kita akn bw sampul wangi tu..bole dpt special price tu tp saper cpt die dpt la cz stok limited

zh-ena said...

wah dah beli ker
aku belum pun beli lg

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates