Friday, February 19, 2010

# contest

CONTEST!!! : If I Were A Millionaire


Salam.. join contest lagi.. hahaha... ni aku dpt dari blog FATIN.. Untuk teman yang nak join, moh click SINI

ok, kalau lah ditakdirkan Allah aku dapat 1 Juta ni... akan aku...

1. Simpan duit tu dalam bank dulu... sambil pikir2 nak buat apa..
2. Nak settlekan hutang piutang sambil bajet2 nak buat bende lain..
3. Nak derma skit duit tu Pada adik Ammar yang skang ni tengah sakit.. dan pada mana2 yang aku tau sedang minta derma..
4. Nak renovate rumahku supaya lagi cantik dan lebih selesa..
5. G bercuti2 ngan semua family aku + family hubby ( sponsor by me using that money!)
6. ambil skit dari duit tu untuk invest kat mana2 bank yang buat investment..
7. Gunakan pada jalan yang betul insyaallah... dan yang las sekali
8. Simpanan hari tua.. kat tabung haji + mengerjakan haji beramai2 dengan family.. syoknye lah

Aduhai impian... akan tercapai kah impian aku ni??? doakan aku ye wahai teman...

10 comments:

eB ezrin said...

gd luck yer...
murni sungguh impian... :)

Dhea Ahmad said...

semoga berjaya

Aduka said...

ok.. accepted..
=)

|| NaFiRaa || said...

gud luck!!!:)
*nak verangan jugak lah..muahahaha

FaTiN said...

good luck mama fatin!

Unknown said...

mamaaerish, A.adya + aduka - tq semua..

Nafiraa - good luck to u too.. jom verangan kak!

Ezzah said...

gud luck! moga berjaya :)

Unknown said...

ezzah - Tq ezzah!

Cikgu Dahlia said...

slmt menjadi jutawan... :)

ai bekas jutawan..huhuh

Unknown said...

emm syoknye kalu dpt g sane tengok belon panas.. try ajak hubby td, tp die x mo pegi.. uwaaaaaaaaa!!

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates