Monday, March 1, 2010

Gila-gila & Ujang..

Salam..



Korang sure tau pasal majalah ni kn? dua majalah yang memang cukup popular masa zaman aku sekolah2 dulu.. sekarang ni, mcm dah kureng skit kepopularannye.. kalau tak silap ada lagi majalah ni, cuma aku dah stop beli start masuk U dulu..



Majalah gila-gila dan Ujang ni sebenarnye memang buat otak aku giler gak.. memang layan betul bila dapat baca majalah ni.. antara Ujang dan Gila-gila, aku lebih suka baca Ujang.. boleh dikatakan setiap edisi keluaran majalah ni aku beli.. kalu termis satu, rasa macam hape nth..



Jom layan pic2 ni.. gambar ni aku snap masa tengah mengemas umah masa cuti maulidur rasul that day.. kemas punye kemas.. terjumpa lah 2 majalah ni. Ujang dan Tiga Dara Pingitan keluaran Gila-gila..



masih lagi menjadi simpanan peribadi aku.. walaupun dah tak baca, tapi bila sesekali terjumpa balik majalah ni.. terasa macam balik ke zaman dulu..




Majalah ujang.. majalah yang palis best dan hangat lah bagi aku dulu! bila baca sorang, sure akan gelak mengekek.. pastu ade plak yang tegur kate "wei..gilo apo??" ehehe..


Apa yang best dengan tiga dara pingitan ni?? emm aku suke watak2 utama die... memang lucu dan jalan cerita yang memang best!.. lawak bodoh yang bukan plastik k!


antara watak utama dalam 3 dara pingitan..



ini juga satu watak utama dalam tu..

Banyak2 colum dalam ujang, ni adalah antara siri pujaan aku.. memang x mis nak baca part ni. Kelakar giler lar time tu..
Jom layanzzzzzzzzzz...
Mat Despatch - aku suke part ni sebab tiap kali kuar je, sure mamat despatch ni akan mintak " 2 ringgit" even bos die bagi lebih pun, 2 ringgit jugalah yg die nak.. lebih, tak mau! ni kire ala2 mat despatch bendul lah.. tapi memang buat aku geli hati tiap kali baca MAT DESPATCH ni.

dan yang lagi satu adalah ini.. "workshop" suka ngan gaya lawak die dan jugak kartun die..

ha.. 'Aku Dalam Blues' pun aku suke gak.. sentimental tu.. + lukisan die yang cantik lah..
Sekian dulu edisi Ujang & Gila-gila.. korang pun mesti ada sentimental value kan??

p/s: Tunggu cite pasal Bloggers gathering semalam ek..

5 comments:

CatlinaFly said...

ha ah la..nostalgia sungguh :)

uglypooh said...

haha..gile best majalah ujang dulu. sy suke satu lg yg nik punye karya...tandoori payat. bodo je..huhu
pastu hantu lampor pun bestttt...

zella y said...

mmg best majalah gila2..bg zella,ujang pon xle lawan...
mmg femes sgt time zella skolah...

minat sgt kat cite 3 dara pingitan...
;)

Zura Tahir said...

aku pun suke bace 3 dara pinggitan, mat despatch, workshop, pastue lawak antarabangsa...mmg best...

lukisan gayour mmg cantik...

Hasan Amran said...

tumpang lalu.....

majalah ujang sememangnya best...pengubat kebosanan masa dalam bas....
antara majalah yg memenuhi almari...
nak g cari balik la...
favourite kartun...hang lekuk...hehehhe...

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates