Wednesday, March 10, 2010

# jalan2

Fatin dapat kawan baru

Salam..

Ini cerita last weekend ya.. layan kan je lah..

Ok, last week aku follow mr hubby g tengok sprint test kat Siberjaya. Ntah ape2 ntah aku ni, sebenarnye bukan minat sangat pun bab2 lumba motor ni, tapi kaki n diri gatai nak berjalan gak walaupun hanya jad peneman n dok tercongok dalam kete je.. dah lah nak masuk sane kene bayor rm6 sekepala, mahai bebenor..cekik darah tul!

lepas solat maghrib je, terus siap2 n zuupp!!! jalannnnnnnnnn ke ciberjaya.. 1st time g sini sebenarnye. Apedaaa aku kn?? duk selangor dh lama.. tapi ciberjaya pun tak penah pergi..ape kes daaaaa!

ok, aku ingatkan sprint test tu mula awal lah, sebab hubby x menyempat suh aku siap cepat2, katenye dah nak start.. rupenye x.. dekat kul 10 gak baru startnye lumbe motor tu..

Masa tengah2 tunggu sprint test tu nak mula, aku n fatin duduk dalam keta je sambil makan kentang goreng n burger yg kami tapau dr McDonald. pastu tiba2 si fatin sengeh2 pandang kat luar tingkap kereta.. aku ingatkan apehal lah anak dara aku ni terjengah2 kat luar.. rupenye, ade kawan baru.

Jom layan kan je picca ni ek!

see.. punya ramai orang datang tengok sprin test ni.. ni semua kaki lumba motor lah ni.. bukan lelaki je k, pompuan pun ramai gak + family yang angkut anak bini, cam kami ni.. ihik!

kan.. aku dh kate dah.. dorang tengah dok lepak2 tepi tempat race tu.. mat2 n minah2 motor pun belambak datang sini.

suasana malam di sprint test corner! jauh bebenor buatnye.. buat ler dedekat sikit..

ha.. budak ni lah yang fatin tengok n jengah2 kuar dr tingkap kete aku.. memang cute n hensem budak ni tau!
aku tanye die : nama sape bang?
budak tu: Amir Firdaus..boboi!
aku: ha??? ooo so panggil boboi lah ek?
budak tu : a'ah..
budak ni datang ngan family die.. ayah die memang peminat tegar lumba motor sebab die siap angkut satu family siap anak kecik yg baru umur 3 bulan sekali dtg tengok sprint test ni. Bagus kn??? ihik!
siap main sergah2 ngan fatin lg.. yg fatin pun ape laik, gelak memang x hengat ler.. sampai aku pn terkejut2 di buatnye sebab tiba2 die muncul kat depan, tepi kiri kanan keta aku.. memang peramah tul lah anak aku ni..

fatin tengah mencari mana lah kawan baru die tu..

incek suami pun sempat lg beramah mesra dengan family boboi.. aku je yang x keluar, x patut kan aku?? ihik! tp aku bukan sombong tau, cuma x seramah suamiku je.. lgpun time tu x sesuai aku nk keluar.

fatin with ayahandanye..

posing clearly skit.. baru nampak muka sorang2 kn??
-sekian dulu cerita kami..-

8 comments:

zella y said...

fatin dh kena ngorat erk...
hehehhe

Aredhel Helya said...

hye chugie.. just singgah blog chugie dan berkenalan dengan family chugie... wah... chumel nyer fatin.. siap dingorat lagik.. paling advance gi tengok sprint test... jeles auntie... dah tua pun tak pernah gi sprint test...ahaks

Unknown said...

zella - eheheh.. kawan2 je..

ease Basri - hi ease! thanx droppin here..

|| NaFiRaa || said...

wahhh... ok jugak ngikut encik suami punye XTVT skali skala kan! biarlah x minat mana pon..janji leh ikut..muehehehe

Unknown said...

Nafiraa - a'ah.. asalkan dapat berjalan kak!

ezan said...

ni bukan kawan ni... ni boy friend.. hehehehe...

ezan said...

ni bukan kawan ni... ni boy friend.. hehehehe...

Unknown said...

ezan- ahahaha.. amboi, awal lg ler untie ezan!

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates