Saturday, March 6, 2010

# secret

Yes, Bos tarak!

Salam..

Ahahahah.. aku sangat lah gumbira dan cerianya... jom nyanyi dulu!

"Mari..mari,
bergembira tepuk tangan sama..sama..
kita bernyanyi,
sambil langkah kanan kiri,
goyang sana goyang sini
horaay..horaay.. pip pip horayy, horayy,hoorray..
bergembira...
bergembira.. ahahahahahaha.."
(sapa tau lagu ni???)
Yeay! gembira sebab............. eh, bukan sebab hal aku dah settle ek! tu belum settle lg..
tapi sebab........ bos aku tarak! die bercuti g oversea.
Yang buat aku happy, sebab........
Bleh cek blog2 tiap masa..
bleh update blog selalu...
bleh jenjalan ke blog teman2 dengan lebih mudah..
bleh chit chat..
bleh Ym..
bleh facebook..
bleh email..
ahahahahahah..................... sungguh seronottttttttttttttt!
p/s: jangan tiru aku k.. pekerje yang x bape nak tutttttttttt ooopsssssssssssssssssss.. & tolong jangan beritahu sape2 tau.. shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..

5 comments:

|| NaFiRaa || said...

muahahahaha.... mmg sonok kalo bos takde!!!hahahaha

Unknown said...

Nafiraa - tul tu kak! rasa opis ni ana yg punya..

zh-ena said...

HEHEHEHEHEHEH bestnya
mggu dpn akiu azab la bos dah ada kat m;sia

Unknown said...

zh-ena- alahai..sian ko na, amik cuti je lah na.. abis kan cuti ko yg ade tu.

CuTeMiUt78 said...

aaahhhaakkss.. sorga.. sorga boss takde aaarrr....
hello bos, ni ada sorang staff ni blogging ; chating time bos takde.. aahhhaakkss

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates