Tuesday, March 2, 2010

# hadiah

Inilah hadiah dari bloggers gath aritu..

Salam..

Taraaaaaaaaa... nak show of sket hadiah2 yang aku dapat masa gathering aritu..
Aku dapat 3 hadiah.
1 dari blogger - exchange present
2 dari lucky draw..

memang best ar bila dapat hadiah ni.. tak kisah lah bende ape pun..

dua hadiah atas ni aku dapat dari hasil no bertuah yang aku pilih.. alhamdulillah, rezeki kami di hujung febuari.

yang ni pulak hadiah dari blogger - sesi tukar2 hadiah.. nak tau ape kat dalam tu?? ha.. tengok bawah ni..
taraaaaaa ni lah yang aku dapat.. pasu yang comel..

yang ni pulak hadiah lucky draw.. sesuai untuk dapur aku.
dan termos ni juga.. hadiah dari lucky draw! memang sesuai sangat.. bleh guna tuk simpan air panas untuk buat susu fatin nanti..
Hadiah2 yang aku dapat..
very the toce to all penganjur gathering tu.. sangat best dan sangat happening..

14 comments:

zella y said...

wah...tahniah chugie...

chugie ni slalu dpt hadiah...
manyak lucky owh....

kene menuntut dr chugie ni hahahah

Farra Dhelina said...

best2 nya hadiah chugie!

Unknown said...

zella - amboi, tak kn sampai nak menuntut?? ehehe.. rezeki namanye.. syukurr..

Farra - a'ah, alhamdulillah..memang best2 bangat!

malinasiam said...

mlm sebelum dtg
ko mandi bungo iyo

|| NaFiRaa || said...

wahhhh.. banyaknye hadiah!!! tahniah2!!

Unknown said...

momguess - ahah.. saya x mandi uhuhuhu.. jokes

Nafiraa- a'ah, banyak.. kalu akak join, lg byk saya dapat! ahahah

Mek Rose said...

salam singgah
besnye dpt adiah...

Zura Tahir said...

tahniah zie....rezeki ko...malu2 pun dpt jgak hadiah...

Unknown said...

rose - thanx singgah sini
mmg best!

zura - a'ah..malu2 pn dapat gak hadiah..ahahah:))

BabyIntan said...

Weee, bestnya chugie dpt hadiah2 tu semua :D

Me jeles nie :)

zh-ena said...

wah byknya dpt hadiah :D

Unknown said...

intan - memang best sangat!

zh-ena - ala..ko pun dpt byk gk kn..

CuTeMiUt78 said...

wah... byk gak koleksi gift dari gathering ya dik

Unknown said...

cutemiut78- banyak kak.. :D

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates