Saturday, March 20, 2010

Kepada surprise winner Kami 1st Giveaway

Salam

Entry ni ditujukan khas kepada Surprise winner yang aku(chugie) pilih berdasarkan no bertuah yang aku suka ye..

No bertuah aka no faveret aku itu adalah ;-

No 22
dan pemenangnye adalah...
SARAH-RINDUSELALU
kepada pemenang yang bertuah ni, saya dah dapatkan alamat anda.. dan hadiah akan di hantar secepat yang mungkin..
Sebarang maklumat dan pertanyaan, sila lah kemukakan di shoutbox saya de belah tepi tu..
Sekian.. sudi2lah jengah blog saya ni selalu ye..........

5 comments:

zh-ena said...

apa la hadiah yg akan di terima tu kan

Unknown said...

hadiah die semestinyelah lain dr yg aku beri tu.. kate special + surprise kn??

CuTeMiUt78 said...

alamak.. memang akak termiss about this contest...

|| NaFiRaa || said...

uik!!! mmg best lah giveaway nih!!! macam2 jenis hadiah ade!!! tahniah buat pemenang!!

Unknown said...

Cutemiut - hehe.. x pe kak, next contest ye!

nafiraa- hehehe... menghargai sokongan padu kalian!

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates