Wednesday, March 17, 2010

# iklan

Dari Nuffnang ke Advertlets

Salam..

Emm ni bukan entry merajuk ye.. tapi ala2 merajuk gak ler. Merajuk ngan nuffnang sebab jarang sangat nak appear kan diri dalam blog ku ini.. rasanye dah lama gak setia pada si incek Nuffnang, tapi masih lagi di tahap tu je.. rasanye dah buat seperti yang disuruh.. dan semalam baru dapat BE. tu pn 1 je... ape pun sukur alhamdulillah.. agaknye sebab aku dah letak others ads dlm blog ni kot..

Tapi walau apa pun, aku tetap pengguna nuffnang.. dan masih lagi kekal dalam blog ni.. cuma aku try advertlets ni sebagai penyeri blog ku ini, di kala nuffy still lagi tido tak berjaga2..

Lagi pun, senang je lah pulak register dengan advertlets ni.. tak perlukan syarat2 yang banyak seperti innity.. den dah pernah gak apply innity.. tp di REJECT nye.. sian aku!

Jadi, pada teman2 yang sudi datang ke blog ku ini.. jangan lupa klik2 pada iklan baru ku itu ye.. toce banyak2 pada korang yang dah klik tu..

ADVERTLETS nak join jugak ke?? klik SINI

see.. trus iklan tu bling2 dalam blog.. x sampai setengah jam lepas aku register pun.. cepat ko!


ha.. yang atas pun bling2 gak.. apa yang perlu korang buat, hanya klik n klik n klik...

14 comments:

nieda said...

nuffnang kite pun tido jer..huhu

BabyIntan said...

Tahniah dpt BE!

Tapi pelik gak kan...awat lah iklan asik "tido" jeee :(

So mcm mana amount BE nak naik..hu hu

@e_da said...

advelets mmg laju sket.. dulu penah try gak... tp separuh jalan tak ingat kenapa..

Hasan Amran said...

adverlet macam mana ek..?? lagi lumayan ke???

zh-ena said...

kena complain baru ok kan

|| NaFiRaa || said...

jangan lupa update income dia yek!! nak tau gak income dia cam ner kalo nak dibandingkan dengan nuffnang!!

Wansteddy Tales said...

wah ramai dah beralih arah. nak follow jugaklah.

Unknown said...

apa syarat2 nyer ea?? leh bg taw x??
reply kat shout box sy ea.. hehehe

epy blogging =)

b4r1n4 said...

ye ke advertlet lagi produktif compared to nuffnang?

aku punya miss N tu aku dah boleh declare dia as sleeping beauty kot, huhu~ terus terpengaruh nak goda miss A pulak.

Unknown said...

nieda - jom ler join advertlets!

intan- tahniah tuk akak gak!

@e-da - a'ah memang laju.. maybe x ramai lg yg guna kot.

Unknown said...

Hasan amran - lebih kurang nuffy je, lumayan atau x, depends on ads yg kita dapat.. saya pun masih baru!

zh-ena - yup, kene complaint baru dorg nuffy tu x titon.. hope nuffy aku akan berjaga lepas ni!

Unknown said...

Nafiraa- will update after the income coming ek!

wansteady - haruslah menjoinkan diri..

zairie- awak dh join kn??

Unknown said...

barine - ape laik, jom ler ke miss A

Unknown said...

ehheemm..

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates