Monday, March 8, 2010

Cerita di Hari sabtu

Salam..

Emm..mulanye nak buat entry ttg reunion class 5A2 1997, tapi memandangkan gambar2 semuanya ada pada Goblogger tegar zh-ena, so kene tunggu die punye entry lah jawabnye..

So aku akan cerita apa yg jadi on that day ek..

Seperti yang kami rancang, perjumpaan tu diadakan pada hari sabtu 6/3/2010, jam 2 ptg di the curve Mutiara Damansara.. plan kami, Bowling @ cineleisure & hi-tea di The Terrace Royal Bintang Hotel.. Tapi, lain pulak jadinye.. Plan nak main bowling tak jadi sebab last minit book, bowling pun dah full house.. n lagi 1 plak, kengkawan ku sekalian ada yang datang lewat.. almaklum ler.. masing2 angkut anak2 kn. Aku je yang x angkut sebab sabtu memang turn MIL bermesra alam dengan Fatin..

So, aku adalah orang yang terawal sampai, sebab office aku ngan The curve tak berapa jauh pun.. dalam kul 1, aku dah menebeng kat sana ngan incek somi yang terpaksa redha ikut permaisuri kesayangannye ni ekekekekek... kemudian barulah zh-ena + anaknye umairah serta kawan kami Shumie sampai, itu pun dorang memang terus ke cineleisure sebab ingatkan nak main bowling.. makanye, mereka pun hampa juge ler.. yang lainnye hanya datang dalam kul 3 ++ macam tu ler.. dan makanye, kami pun hanya ber Hi-tea saje lah.. tapi memang seronok k, sebab dapat jumpa kawan2 sekolah yang dah lam tak jumpa selain kawan2 yng dh biasa jumpe tu heheh.. antara yang hadir time tu adalah Aku, Imah, Ena, Idah, Shumie, Hanny, Anith & suziliyana serta kaum keluarga kami yang memang best gitu..

Lepas dah ber makan2 + berborak2 + bergosip2+ selama lebih kurang sejam lebih, sorang dari kawan kami tu bg idea main bowling di tropicana clubhouse.. (dah last minit baru bg idea kan??) jadi kami pun decide untuk main bowling di Tropicana Club House je.. ini pun kami just main aci redah je pegi ke Club house tu untuk tengok sama ada still open atau x.. alhamdulillah, agaknye rezeki kami2 yang memang kepingin nak main bowling kot, makanye kami dapatlah jugak main di clubhouse ni.. memang meriah sangat di samping ragam2 anak2 yang dah bosan + penat tengok mak bapak dorang bergelak ketawa kot.. ahahahah..

Ok lah, jom layan pics ni..

yeah.. subway jadi tempat aku dan somi ku menunggu kawan2ku.. lama giler aku tunggu.. nak jenjalan pun dh x larat sebab dh selalu pun ke mari.
alahai.. Teriyakai sandwich (my fav sandwich ni ) ni pun tinggal skit je, baru aku teringat nak snap pic. tak pe ar kan.. janji aku snap! sup die pun aku lupe nak snap gak, adoilah..

Aku n incek somi yang bosan je.. ahahahah..


Masa ni dah jumpa ngan ena, umairah & shumie.. so aku pn posing lah dulu.

ena & umairah tengah posing kat depan air pancut @ The Curve.
candid picca yang aku ambil aritu.. nampak pun gambar hanny & tudung shumie je, muka nye.. x dapat di snap! kate candid kn??

ha.. see that.. Blogger tegar! kat tangan mesti ada camera..
gambar teman2 aku x dapat aku snap sebab lepas gambar atas ni, battery phone aku 'kong'
Sekian dulu............... tunggu entry dari zh-ena ni..

7 comments:

Mek Rose said...

hehe..tula, lain kali kene book dulu bowling tu. if ari minggu mmg full.
masa bercinta suke gi sini. tgk wayang!

besnye subway..huhuh

Unknown said...

emm tu lah, pengajaran ni.. next time mesti lebih terancang!

zella y said...

chugie, best ke mkn kat subways...
xprnah try mkn kat situ..

Unknown said...

zella, best... p lah try!

syahira ariff said...

wah akak
gmba bosan2 ngan suami pun tetap nmpk romantik ler
hik hik hik
akak,
kommentla new entri sy
(^____^)
heeee~

Unknown said...

syahira - akak dh g kat entry awk dh.. n be ur follower too.

CuTeMiUt78 said...

wah.. seronok nya bergather2 gitu...

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates