Thursday, March 25, 2010

# hadiah

Hadiah dari Pretty Zaza

Salam..

Yeay! alhamdulillah... hadiah saguhati yang aku menang masa menyertai contest Pretty zaza baby face contest anjuran Pretty Zaza dah pun selamat sampai ke tangan aku..

Bungkusan hadiah.. semangat betul masa dapat bungkusan ni tau!

inilah isi dalamnye.. banyak kn? menang hadiah saguhati je tau.. baik betul hati cik zaza ni tau!
owh ye, yang bungkusan kertas warna putih n biru tu orang punye.. aku kene pass pad tuan punye nanti.

Inilah die barang2 yang di menangi tu.. sesuai sangat tuk fatin cayang.. sepit n getah rambut tu memang sangat2 berguna n cantik sangat untie zaza.. pandai awak pilih ye. Tabung tu, nnti fatin nak guna untuk letak duit collection.

PENGUMUMAN!!! kepada Imah a.k.a Anak-anakku dan ena (zh-ena) korang berdua pun dapat gak hadiah dari zaza tau... nanti aku bagi kat korg ek! p say thanks kat zaza sebab bagi korang hadiah ni!
-Sekian-

12 comments:

Mek Rose said...

bes kan dpt adiah. tak kisah mahal ke murah. tapi bila dpt pemberian dari org len mmg sgt2 dihargai kan..

tahniah chugie menang..:-)

Rina Rossoneri said...

congratzzzzz

Unknown said...

rose- yep! memang best pun.. sbb free.. hehe, tp yg paling penting sekali pemberian org..memang sgt2 di hargai.

rossoneri- tq..

zella y said...

setiap minggu chugie dpt hadiah heheheh...

best nyer!! jeles owh!!

Unknown said...

zella - alhamdulillah.. rezeki. sy doa tuk zella k..

Anonymous said...

best r chugie nih.. sokmo dpt adiah.. ^_^

zh-ena said...

hehehehhehe dpt jugak ker :d

THANKS LISS

A N A K - A N A K K U said...

heheheh bestnyer dpt gak...tq liz

Unknown said...

farra- rezeki lah yang.. doa kan sy dpt lagi k! :P

zhena- heheh.. nnti plan bila nk jumpa, aku kasi kt o ek..

imah - nnti nk amik, bgtau ek.. ke nk jumpa sekali ngn ena?

Zura Tahir said...

aku nye xsmpai lg...hari2 dok tnye kat mak aku ade parcel x..???mak aku pun naik bosan je jwb soklan aku...

bestnye hdiah dia bg zie...xsabar nk dpt...

Unknown said...

nanti2 sampai lah tu ra.. sbar ye..! cuma takut ko silap bg address je.

zaza said...

Attention tu miss zura.. heheh.. Jangan Mengharap.. SUME HADIAH YANG AKU BAGI, TAK SAMA... HAHA! ..

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates