Tuesday, March 16, 2010

Semalam tak bersiaran..

Salam..

Semalam aku tak sempat nak bersiaran (berblog).. bukan kat opis je, kat umah pun memang tak berkesempatan.. Memandangkan bos aku dah balik dari bercuti, so line nak update blog n berinternet memang agak limited. Disamping kerje2 di tengah bulan yang semakin banyak..

Hari ni ade aku cuba buat entry pendek.. supaya blog aku ni berupdate! banyak sebenarnye nak di ceritakan, especially tentang cuti hujung minggu lalu dan perkembangan fatin..

Dan yang paling penting sekali, pengumuman pemenang contest anjuran KAMI.. rasanya semua contestant pasti tertunggu2 sapa lah yang bakal jadi pememang dan meraih hadiah2 dari kami kan?? walaupun hadiah2 tu tidak lah selumayan wang ringgit, tapi hadiah tu merupakan tanda penghargaan kami kepada teman2 blogger yang sudi menjadi pembaca blog KAMi dan sudi menyertai contest anjuran KAMi ni..

Insyaallah, keputusan akan di umumkan secepat yang mungkin.. harap korang yang menyertai dapat menunggu dengan sabar..

Sekian dulu..
-chugie yang sangat busy-

4 comments:

zella y said...

patut la xupdate dr smlm...chugie bz rupenyer....

Unknown said...

patut la sonyap aje umah ko smalam, mane la chungie ni...hehhehe!! :)

zh-ena said...

bos dah blk yea
ptt la bz

Unknown said...

zella -yep, saya bz ler..

ieda - tu ar, aku nk jengah umah ko pun x nyompak laik ni!

zh-ena- yup, bos udah balik.. na, petang ni jd kn??

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates