Wednesday, March 3, 2010

# contest

Chugie's contest corner

Salam penuh keceriaan semua, seperti mana aku yang sedang ceria ni!

Yeah.. akhirnye dapat gak buat another blog khas untuk penyertaan contest.. so len kali senang skit nak join2 contest ni.. tak yanh nak campur adukkan dengan contest iezmierah.. hope blog ni bleh bertahan dengan jayanye..

Sesape yang nak follow blog contest corner aku ni, meh ler.. kat sane de senarai semua contest yang dah aku masuk.. mane tau korang blum masuk contest tu kan, so bleh lah singgah datang ziarah kat sana ek.. Di samping menambah kan blog list korang!

Best sangat dah de blog khas untuk penyertaan aku dalam contest!

7 comments:

Unknown said...

hahha!! chugie ko sama ngan aku, aku pon buat blog khas tuk masuk contest :)

zella y said...

wah..byknyer contest...
mmg patut pn chugie ade blog khas utk tu ahahaha

gud luck! ;)

|| NaFiRaa || said...

wahh!!best2.. kita pakat ramai2 joint contest/giveaway secara besar2an..nanti sis follow blog baru awak!!:)

Unknown said...

ieda - ekau pun ado yo? nnti follow aku ek, kang aku follow ko balik.

zella - jom lah follow blog ku itu..:D

nafiraa- kak, tq coz nak follow.. nnti saya follow u back ek!

ezan said...

semakin rajin la chugie join contest lepas ni... good luck! hehehehe....

zh-ena said...

wah siap ada blog utk contest lg

Unknown said...

ezan- bila dh de blog khas ni, memang semakin semangat nk bercontest..

zh-ena - yup, senang..x yh nk fussy2 kn blog yg sedia ada ni.

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates