Thursday, March 11, 2010

Fatin dah 10 bulan harini..

Salam..

Alhamdulillah..

Harini dah masuk 10 bulan umur fatin.. Anakandaku yang cukup aku sayangi, tak puas rasanya ummi cium fatin, main ngan fatin, geram ngan perangai fatin n macam2 lagi lah..

Sekarang ni pulak dah ade perangai baru.. suke kuarkan lidah n ejek2 ummi, ai..awk tu baru je 10 bulan..perangai dah macam setahun.

Dah tak reti nak duduk diam setempat, selagi mata terbukak..selagi tu lah die bergerak tak ingat nak duduk.. waktu tido je lah ummi dapat tengok die relaks..

Pantang kalau ummi ilang dari pandangan die, sure.......... die akan jerit "umaaaaaaaa" maaaaaaaaaaa" maaaaaaaaaaa" sampai nampak aku, baru die sengeh! saje je anak dara aku ni tau.. Penat lah aku ajor die sebut perkataan "ummiiiiiiiiiiiiii" tapi die tetap sebut "umaaaaaaaaaaaaa" "maaaaaaaaaaa" erk! sabau je ler..

Sejak dah tau berdiri.. asyik ler berdiri je, walaupun tak tau berjalan sendiri lg.. biasenye kaki aku ler jd tongkat die.. walker, dah tak main dah! pandang pun tidak.. bila letak je, menjerit sekuat hati..pastu bila kita tak endahkan die, mulalah keluarkan diri dari dlm walker tu.. kadang tu, aku tengokkan je.. sampai aku menjerit sekuat hati sebab aku kate "jangan" lagi die buat x reti.. tapi jeritan aku tak di endah kannye pun, buat dono lagi ade lah..sambil sengehhhhhhhhhhhhh.. ei! geram aku..

apa pun, keletah die buat aku dan keluarga gembira.. walau geram mcm mana pun.. die tetap penghibur kami..

Ummi sayang fatin!

15 comments:

Wansteddy Tales said...

kui3... damia pn masa memula belajar nk sebut mummy dia panggil ayah. huhu sampai hati. nak panggil ayah: ayah. panggil mummy pun ayah. jenuh ngajarnya.

ezan said...

heheheh.. cute la fatin ni.. umaaa pun umaa la.. ada gak dari sarah.. cam xde bunyi je.. hehehheehe...

happy 10 months fatin .. mauhxz...

Unknown said...

wansteady - alahai..siannye, kalau panggil lain x pe g kan? nampaknye anak awk mesti manja ngan ayahnye

ezan- emm..tulah, dr umi, jadi uma.. selamat tak RUMAH! aduiyai!

gooseberries said...

hehe comey!! =)

nakal mcm anak buah kite gak =D

Unknown said...

gooseberries - hehe yeke?? nama pun anak kn, sure lah notty heheh..

TS Frima said...

semoga fatin selalu sehat dan cepat besar ya :)

|| NaFiRaa || said...

geram sungguh tgk pic muka nakal dia tuh!! macam kakak anis jugak!! main jek keje nye.. time tido jek lah leh tgk diam duk diam!!

Aredhel Helya said...

bestnye.. dah 10 bulan, my baby baru 2 bulan...tak sabar nak tunggu dia setahun..hehehehe

yanadzul said...

anak yana asik sebut mama saja..
keke..

zella y said...

dh 10 bulan dh erk anak chugie ni...
nanti dh boleh berjalan sana sini msti chugie lg pening heheheh...

CatlinaFly said...

e-ein paggil abah dia "abah" tapi mama dia jadi "bak "pulak adesss...

Unknown said...

Kesaharian ra-kun - amin..insyaallah!

Nafiraa- saya pun geram gak lah kak!

ease Basri- hehe.. x lame lagi besar lah tu.. sabar tau! :D

Unknown said...

yanadzul - ok lah tu yana..

zella - a'ah..memang mesti akan pening.. tp x sabar nk tggu die berjalan ni..

catlina - heheh..nape lah susah nk panggil panggilan ibu, mama, ummi ni kan?

zh-ena said...

aku mmg suka gambar fatin yg nie
comel sgt

Unknown said...

zh-ena - aku pn suka gak na, sbb tu aku buat wall paper HP aku.. :D

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates