Tuesday, March 9, 2010

# Bebelanku

eeei..mata ni asyik lah gerak2!

Salam..

Alahai lah mata..

Rasanya aku tak sakit.. demam pun tak.. pening?? emm skit2 je.. tp x teruk pun.. migrain?? eh, tak..aku x dek kene migrain lg ni.

Tapi, mata kiri ni asyik lah gerak2.. nth nape nth.

Dah 2 ari gak ler.. kejap2 die gerak2.. tapi bukan sebab aku kerdipkan mata tau.. tapi mmg die akan gerak2 (paham ke ape yg aku terangkan ni?? ngehhhh..)

Kata orang, kalau mata gerak2 ni ade petanda x berapa baik ek?? eeii..nauzubillah, mintak di jauhkan musibah ke ape ke.. ya allah.. takutnye aku!

eeeiii.. nape ni?? ke aku sakit ke?? ke aku x cukup tido ke?? ke mata aku penat ke?? atau.......... petanda kene tukaq speck baru?? auw!! ape nih?? alahai.. tak tau lah.. macam2 plak yang ku pikir ni. Dush!!

bi..tulon! tulon! isteri mu ini kenapa ni?? waaaaaaaaaa:((

11 comments:

joegrimjow said...

beli sepk baru
senang
hehe

zella y said...

mb mata chugie penat kot...

FaTiN said...

xde apa2 la.. saje2 nak bergerak aje tu ummi fatin.hehe

p/s: adik fatin apa kaba?^^

gooseberries said...

penah gak kena lu..tp ber hari2 mata asik kerdip2.
alhamdullilah xde pape :)
jgn la risau ye sis =)

|| NaFiRaa || said...

ade org kata kalo belah kiri kita nak nangis..tapi kadang2 x betol gak!!

x de pape kot.. saja wat senaman tu..muehehehe

eB ezrin said...

penat tuh... rehat yer yang... (",)

Unknown said...

joegrimjow- emm kene beli kot kn?

zella - mungkin penat kot kn?

Unknown said...

Fatin - hope so dear.. adik fatin sihat2 je, alhamdulillah..

gooseberries - emm cuba tak nak risau gak ni!

Unknown said...

Nafiraa- tulah, sy pun ade dengar gak camtu.. nak nagis ke?? uwaaaaaaa..

mamaaerish- mungkin jugak kot kan eb..

Nia said...

eh,..mungkin takde ape lah,...kadang2 saya pun ada jgk. don't worry kay

zh-ena said...

aku pun selalu gak kena
takder apa2 la tu
mata penat tu

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates