Friday, March 26, 2010

..Letih..Penat..Tired.. = Need REST

Salam..

........penat........

........Letih.........

Aku perlukan masa untuk rehat... tapi, tak boleh...

ya, balik umah... tapi, tak boleh rehat jugak...

bercuti...??
ah, lagi lah... bila?? esok kerja, ahad pun kerja.. isnin lagi lah kena kerja...

aduh... tak, tak boleh mengeluh.... tapi..........., terpaksa jugak mengeluh...

Nak menangis.. nak meraung.. tapi boleh ke settle kan semua?? tak... memang tak boleh..

cepatlah berlalau wahai hari ini, hari esok dan hari ahad...
cepatlah hilang wahai kesibukan...
cepatlah kurang wahai kerja..

aku perlukan masa untuk berehat..



p/s: tak ada ape2..

8 comments:

zella y said...

heheh...esk xkeje...ptg ni nk blk kmpg...nk berehat hahhahaha...

sabar ye chugie... ;)

zh-ena said...

lounching keta baru erk zie
sian kena keja plak hari ahad
pas nie amik cuti la bila semua dh selesai

|| NaFiRaa || said...

ahad pon keje?? isk3.. sabar ek!! sis esok keje gak.. sampai kol 1..:)

b4r1n4 said...

sama la ngan aku..tapi serius aku dah malas nak dtg keje time weekend. sampai naik tepu otak aku, seb baik ada blog kengkawan yang boleh buat release, hehe.

Ya ALiya said...

Sabar la ye....kuatkan kan semangat ye....

Unknown said...

kene minum kacip fatimah nie... bg refill balik power.. hehe

FaTiN said...

berehat la sepuas puasnya :)

CatlinaFly said...

dah hari ahad ni, harap2 chugie dah berehat dlm weekend ni :)

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates