Sunday, March 21, 2010

ESSO MOBILE Red Hot Special Promotion

Salam..

Aku tolong ESSO promote ye.. free, tanpa bayaran.. hope adelah orang2 esso tengok iklan x berbayar yang aku buat ni.. ehehehe.. mane tau dapat hadiah pape ke kan??? ekekek...

Iklan ni aku dapat dari email yang di hantar oleh esso. Aku memang merupakan seorang pemegang kad dan pengguna tegar minyak petrol dari ESSO ni....jadi dorang akan hantar apa2 je promosi yang sedang berjalan ke email aku tu.

Dan pagi tadi aku dapat email ni..

Apa tunggu lagi, kepada pemegang kad esso, yang dah ada banyak point berlebih2 tu.. pegi ler reedem pont korang tu...........

kalau ada yang rasa gambar ni x cukup beso, klik ke SINI

Kalau tak cukup gak besar nye.. maknenye mata korang ada masalah problem.. ahahah:))

5 comments:

Aredhel Helya said...

Wah,,,harus tebus ni....thanks for notification ya...

FdausAmad said...

Sis,
cool..

|| NaFiRaa || said...

pengguna ESSO jugak!! mekasih atas info yang berguna ini..:)

Nia said...

hehe,..hopefully org ESSO nampak nih, loyal customer dia tolong diaorg promote. kena bagi saguhati nih.

Unknown said...

ease basri - g tebus cecepat tau!

FdausAmad- yup, cool bro!

Nafiraa- sama2..:D

unlisted_one - nia, tolong war2 kan je..

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates