Monday, March 29, 2010

# Bebelanku

Minggu yang agak busy..

Salam..

Sales day dah abis.. sabtu dan ahad punye cerita pun dah abis, dan hari ni masih lagi bekerja..

Tak sabar nak tunggu weekend ni. Nak rehat puas2.. nak main ngn fatin puas2.. juga dah plan nak ke satu tempat tu.. nak g mana??? nanti lah aku cerita.. tak menyabor tul..

Entry ni hanya nak beritahu yang aku akan mem'busy'kan diri selama seminggu ni.. mungkin akan update latest story sekejap2.. tapi tak janji tau! skang ni susah skit nak guna tenet opis! ade orang dengki ler...

Kat opis ni dah ada kaki KIPAS dan kaki KOMPLAIN.. so aku kena berwaspada sebelum bos tarik muka dengan aku.. akukan pekerja terbaik.. heheheh.. jadi haruslah jaga reputasi kan?

I really dont like the person who have PHD (Perasaan Hasad Dengki) ni.. really lah... nape lah Allah turunkan Makhluk ni kat atas muka bumi opis aku ni ek?? ish.......... tarak sesuai! tak suke........ tak suke......... ish!


p/s: jangan ada PHD antara kita k..

4 comments:

zella y said...

naseb baik kat opis zella xde kaki kipas...boss pon mmg xlayan org kaki kipas...

;)

nieda said...

susah kalau ada org perangai mcm ni, bikin kita hot..mata mesti nak jeling2 kt pc kita jer..huhu, pengalaman saya masa keja tmpt lama dulu.

|| NaFiRaa || said...

mmg susah kalo keje dengan org ade 'PHD' nih!!! keje nak menjatuhkan org jek!!!

ddfirdaus said...

ye le dah tere sangat tu le jadinye..Takpe Chugie abaikan je..

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates