Friday, March 19, 2010

# contest

Sleeping Cutie Contest

Kali ni join contest yg very cute ni.. nak tau kenapa aku letak contest ni dalam BEST blog aku?? sebab ada lagu dodoi yang aku buat khas tuk fatin.. biasanye memang guna lagu ni pun bila nak dodoi fatin tido.. tp ubah skit je, untuk entry contest ni..

Gambar yang aku pertaruhkan adalah gambar bawah ni..




Nama Anak : Nur Fatin Adlina bt Mohd Fahmi Tarikh Lahir: 11/05/2009
Email : zumizie@yahoo.com

-Gambar ni aku ambil masa Bloggers gathering day aritu, masa ni fatin dah kepenatan sampai terlena dalam pelukan aku.. dan aku pulak tak sedar yang fatin dah lena di ulit mimpi time tu,sedar2 je die dah senayp sepi.. n aku pun ape lagi kan, terusssssssss snap pic die. eheheh

ok, lagu dodoian yang selalu aku guna untuk tidurkan fatin adalah dari lagu as-syifa', penjaga fatin pun gunakan lagu ni jugak.
So, aku amik rangkap pertama yang awl tu je ye.. dan sambungannya aku buat sendiri..
'Allahhumasolli a'ala Muhammad..
Moga anak ummi sentiasa se..la..mat.."

& lagi satu aku suke nyanyi kat fatin lagu ini, (rentak lagu 'air pasang dalam' , kalu nak nyanyi ikut rentak tu ye..)
'Ummi Sayang fatin, fatin sayang ummi..
Fatin sayang ummi.. ummi sayang fatin.."
(vice versa)

Sekiranya kawan2 semua ada yang berminat nak menyertai contest ini, sila klik SINI

8 comments:

|| NaFiRaa || said...

gud luck fatin!!!

nad said...

salam..dah terjah ni..
tq n gud lux! :)

nad said...

salam..
chugie,cam silap jek link kt banner @ sidebar tu..nnt check balik ek..tq :))

zh-ena said...

ala2 comelnya fatin tidor

nad said...

wokeh, settle! :)
tq ek..

nad said...

wokeh, settle! :)
tq ek..

nad said...
This comment has been removed by the author.
nad said...
This comment has been removed by the author.

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates