Thursday, March 4, 2010

# geram

Aku sedang geram tahap gaban ni!

Salam..

Aku tengah geram ni!
eeeeeeeeeeeeeeee geramnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
bencinyeeeeeeeeeeeeeeeee
geram!!!!!!!!!!!
gerammmmmmmmmmmmmmmm!!

kalu ikutkan hati nak je aku pegi bom opis lawyer tu! dah lah buat keje lembab! nak mampus ke????????????????/ arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!! gerammnye aku..

korang ni, cuba lah profesional sikit!!!!!!!!!!!!!!!! buat kerje tu cepat2 lah sikit...
Yang korang nk tangguh2 kan bende yang dah siap tu buat ape??
tau tak aku dah lama tunggu ni...............
bencinyeeeeeeeeeeeeeeeee..

dah lah aku dah tolong follow up kan!
dah siap pun! pegi lah ambik! yang korang x pegi2 lagi nape?????????????????

bangang!

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee rasa nak maki je lawyer opis tu!

Kalau tak sampai gak consent letter aku dalam minggu ni........... aku sue korang!

-ayat aku kasar skit untk entry kali ni.. sebab aku GERAM!!!!!!!!!!!!!!!-

13 comments:

zella y said...

opis lawyer pon lembab juga ye...

|| NaFiRaa || said...

lawyer beli rumah ke??

bos sis punye lawyer rumah pon lembab!!! hantar dokumen memanjang x terima.. sengal!!!

eB ezrin said...

hmmm lawyer per yg lembab tuh yer?

kalo kes2 saman yer la lmbt skit sbb kena panggil 3 kali bicara gak kan?...

sabar yer... (",)

eB ezrin said...
This comment has been removed by the author.
CuTeMiUt78 said...

oooppss.. pasal apa plak ni dik..
bawa bertenang k...

Unknown said...

to all - aku masih lg dlm keadaan yg geram dan nagis uuuuuuuuuuuuuu! nanti aku cites2 kt korg ek.

ezan said...

sabar chugie...

Unknown said...

chugie ngamuk ptg ni,lariiii!! hehhe!! jgn mare ek, sabo2 :)

Unknown said...

sabar je la.... huhuhu

gaban said...

apsal bila orang geram mesti tahap aku?? hah? Hah?

zaza said...

sabar-sabar..

ddfirdaus said...

lawyer memang lembab..setuju..heh map lawyer2 semua..

Saba ye Chugie...sama le kite minggu stress..

Anonymous said...

sabar2 chugie..
p/s: garang jugak ye kamu.. ^_^

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates