Monday, May 3, 2010

# birthday # fatin

Count Down birthday fatin..#1

Salam...
Entry khas untuk Count Down birthday fatin...
Insyaallah 1 entry untuk sehari menjelang umur fatin setahun..
nak paparkan entry khas sejak lahirnye anakandaku ini..

Gambar selepas sejam fatin di lahirkan.. wajah yg masih fresh lagi...
antara gambar yang aku sangat sayang..
Nur Fatin Adlina bt Mohd Fahmi.
fatin lahir pada 11/5/2009
dengan berat 3.8kg
melalui C-section.
Yang ni gambar sehari selepas dilahirkan..
dah boleh buka mata..
nampak pun macam dah besar tau!
mata pulak melilau tengok macam2..
k lah. next entry pulak ye..
cheers
-chugie-

16 comments:

Ya ALya said...

lebih kurang sara la fatin ni besarnya...sara 3.89kg,tapi ya bersalin normal la.....

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Comel lah Fatin...

mamaarifakeemaisy said...

semangatlah fatin ni ye, tak padan pompuan! arif baru 3.62kg :p..baby mmg comei!

ICA said...

masa baby pun geram tengok....ni kan pulak bila sekarang ni :))

ezan said...

wah 2kg lebih berat dari sarah ni fatin... rindunya nak tgk muka baby... :)

maszmadi said...

eee pipi dier beshow nyer... cam nak gigit jerk... hehe

aLyNnZ said...

kusss semangat fatin..lahir hampir 3.8kg hampir 4kg..thanks to mama nanti yer fatin coz mengendong n melahirkan fatin yg sgt semangat..olat nyer muke geram..

nieda said...

comelnya fatin, rasa nak peluk cium jer..besar gak fatin lahir 3.8kg boleh geng dgn humaira 3.1kg..

fuadnis said...

peerrgghhh.....anak ko ni mmg besar ye...anak aku yg lahir 3.5kg pun aku rase dah besor sgt dah..hahahahaha........

Aredhel Helya said...

kurang 0.1 grm dari athirah...athirah 3.9kg...kekeke...tu pun induce... kalo tunggu cukup bulan mau 4 lebih...kekekeke

mak encik | SZ said...

"cucu" dr zarul ke dr ratna? heheee

zella y said...

ooo...chugie operate ke... zella pon lahir operate dulu...

wah..tembamnya fatin!! lebat rambut dia....

@e_da said...

tembam n bolat muka fatin masa baby ek...

Ena said...

Tembam nye fatin mase baby.. gerammmm nye nak cubit2 pipi mongel nye tu.. hehe

Unknown said...

waa..fatin almost a year :) masa lahir fatin nye pipi sgt tombam :) cute..

|| NaFiRaa || said...

3.8kg??? aduhaiiiii... patut ler tembam jek dalam pic tuh!!! my anis dulu.. 2.3kg jek... kena paksa bersalin.. kecik jek~

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates