Friday, May 14, 2010

# Bebelanku # sukan

Frustnyeeeeeeeee!!

salam semua..

Aku baru je abis tengok games piala THOMAS.. buang masa betul tengok tadi.. Malaysia boleh kalah semua set! huargggggggggggggg.. rasa nak jadi HULK HOGAn ni!!

Frust!! sangat frust dengan kekalahan malaysia dalam pusingan separuh akhir ni... ei! geram pun ada...

Tapi, pemain CHINA memang bagus lah.. tak di nafikan pun..

Strategi kita pun agak tak menyakinkan jugak.. di tambah dengan pemain yang agak kurang mengunakan skill.. ei! geram betullah..

nak ulas panjang2 pun rasa malas je.. ishhhhh!! geramnye lah..

k lah.. x nak bebel2 pasal ni ar!! geram ni...

11 comments:

CatlinaFly said...

ye..kita geram tgk, tapi tak leh salah mereka..mereka dah berusaha..dah la bwk beban satu negara mengharapkan diorg..sy raa diorg lagi kecewa...lin dan esp memang pandai psiko kan pemain kita..

Syuzana Abd Halim said...

betul apa yg CatlinaFly ckp...kita tengok pun frust...apatah lagi pemain-pemain malaysia yang main sendiri...mesti lagi kecewa...betapa beratnya tanggungjawab yg digalas mereka yg bawa nama negara Malaysia...

apa yg kita harapkan mereka terus berusaha utk next Piala Thomas :)

|| NaFiRaa || said...

huhuhu.. ai tengok first game jek.. masa lee chong wei lawan lin dan... bila datuk LCW kalah trus tutup tv.. mmg pemain china sukar nak di kalah kan~ x boleh nak nafikan dah..

Ya ALya said...

ya tgk yg last hari ni je,td ptg memang skill cina bagus pun,tak dinafikan....tapi apa2 pun pemain malaysia dah berusaha....

bukan rezeki malaysia untuk menag,cuma diharap pemain malaysia menongkatkan lagi skill permainan....

fuadnis said...

aku malas nk tgk dah...semalam pun aku dah serupa mcm org kene serangan jantung....hahahahaha

mak encik | SZ said...

hehehe...sabar2 cik chugie...cam keciwaaa chenta bunyiknya... ;p

psst: makyong skrg semangat kesukanan kurenggg, semangat ketiduran je lebih....

TS Frima said...

have a nice weekend :)

zella y said...

zella pon frust sgt...

tgk pmain china punyer lah laju yg pmain m'sia terkial2 nak kejar..mcm xde stamina je...

pastu asyiklah sangkut kat jaring...geram!

maszmadi said...

hm, smlm lpas tgok choong wei kalah, trus x smngat nak tgok.. frust jugak la wlau sokong dr umah jerk..

mamaarifakeemaisy said...

frust gak..terus ilang mood nk teruskan menonton..tgk tak habis pun..hukhuk..sedey tul!

aLyNnZ said...

btull alin pun frust gaks..hubby siap x attend class insurans semata2 nk tgk mesia lawan..

tp x puas hati tgk aksi spontan lin dan yg nmpak begitu riak dpt mengalahkan datuk lee chong wei..

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates