Tuesday, May 11, 2010

Streamyx down... aish!

Salam..

hadoi.. baru lah boleh bertenet..
Ini pun aku guna tenet opis.. sebab tu boleh mengupdate blog ni..
Selamat lah dah boleh guna blogger dan ber FB balik kat PC opis ni.. kalau tidak.. adoiai!

eii.. geram betullah dengan streamyx ni tau!

Semalam aku cuti, sebab bilik air tengah renovate,
so kene lah tunggu orang tu buat kerje..
Sambil beristirehat bersama fatin setelah penat bertungkus lumus siapkan majlis birthday die..
Dah cuti2, mesti lah nak bertenet dengan suka rianya kan??
tapi, malangnye... Streamyx pulak buat hal! eiii geram je tau..

Baru nak update sekilo dua tentang count down fatin..
Last2.. ini lah jadinye..

Ini pun x boleh lelama berblogging.. kene tunggu time rehat nanti baru bleh c'tnue balik

K lah.. til then..daaaaaaa

8 comments:

zella y said...

chugie...internet kat opis zella pon lembab giler.... aiiissshhhh...

maszmadi said...

salam dr umah, aisha demam so cuti ari nie.. tu yg blh bertenet ssuka ati nie..
hm kat opis masz kalu nak berFB kn sblum pkl 8 am n lpas pkl 5 pm.. isk

mamaarifakeemaisy said...

huhu..ramai yg merungut psl ni..apa nak buat ye! redha jer..

*kalo time cuti la peluang yg baeeek nak berblog kan..dah gitu pulak jdnya, tensen2x.. :p

Unknown said...

streamyx kat umah aku 2 hari lepas memang buat aku jadi hijau, sabo je la..adoi..

aLyNnZ said...

owhh lately ramai gaks yg komen pasal service streamix nie..cam yg k.mas ckp kt opis kitaorg lau nk ber fb pas kul 6 ke atas larr..

syoknyer cuti..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Mmg tension klu tenet slalu prob..
Smlm pon line tenet kat umah lily slow sgt..skrg ni baru ok..

|| NaFiRaa || said...

streamyx pon boleh down eh?? mmg geram kalo kat umah tapi x leh nak blogging kan~

Ya ALya said...

huhuhu...meamng tension pun kalu line internet problem kan.....sabar je la.....

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates