Tuesday, May 11, 2010

# birthday # fatin

Selamat hari lahir Nur Fatin Adlina

Salam..
Alhamdulillah... dah setahun pun umur anak ummi..
Ummi Saja Postingkan entry ni tepat jam 7:45 malam sebab time ni genap2 usia fatin 12 bulan bersamaan SETAHUN..
Dah setahun dah anak ummi hari ni..
Ummi nak ucapkan..
"Selamat Hari Lahir yang pertama sayang.."
ummi doakan moga anak ummi sentiasa di lindungiNYA..
Sihat sentiasa, dan dijauhkan dari sebarang penyakit..
senyum sentiasa, sebab dengan senyuman tu je lah yang dapat menghilangkan segala sedih hati ummi..
Fatin,
Andaikata ummi pernah menyakitimu.. maafkan lah ummi.
Andaikata ummi terkurang memberimu kasih sayang, maafkanlah ummi.
Andaikata ummi terlupa memberi mu makan dan minum.. maafkan lah ummi.
Andaikata suatu hari nanti ummi tiada bersamamu dan ummi terkurang segalanya untuk mu, maafkanlah ummi..
sesungguhnya, ummi telah cuba dan sentiasa mencuba untuk melengkapkan hidupmu dengan segalanya.. demi kesenanganmu.. demi gelak tawa mu.. demi mu, anakandaku sayang..
Fatin,
Jangan nakal2..
Jangan Degil2..
Dengar kata ayah dan ummi..
Jadi anak yang solehah.. rajin belajar bila besar nanti..sentiasalah dalam bimbingan agamamu..
Ummi Sentiasa doakan yang terbaik untuk kamu..
Selamat hari lahir sayang.. my cute little angel..
Semoga kasih sayang ummi dan ayah cukup buat kamu..

19 comments:

Ya ALya said...

semoga fatin menjadi anak kebanggaan umi n ayah

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Happy 1st B'day Fatin..Moga Fatin membesar dgn sihat & menjadi anak yg solehah!!Comei jer B'day gurl tu potong kek.. :)

|| NaFiRaa || said...

aminnn.. semoga Allah kabulkan doa ummi fatin~

nanti fatin budak baik yek~ muashxx pipi fatin~

ezan said...

happy birthday fatin!!!! muahxs3.. drpd aunty & sarah...

Ena said...

Happy Birthday fatin.. :)

Moge fatin jd anak yg solehah ye.. :)

mamaarifakeemaisy said...

Amin..ya rabbal a'lamin..moga2 doa ummi pada fatin dimakbulkan hendaknya! ^_^

*happy 1st birthday buat fatin! jd anak yg solehah ye, n dgr ckp ummi dan ayah!

fuadnis said...

ala syahdunye baca ayat ko tu..pinjam bagi kat anak2 aku bleh??hehe....

CatlinaFly said...

hari ni eh birthday fatin?happy birthday dear..jom masuk contest Kedai Gambar Auntie, mana tau, leh menang photobook utk letak gmbr besday..:)

btw, besday Fatin sama dgn abah sy hehe 11 may...

Unknown said...

Ameeen!

salaam ultah buat Fatin.

p/s: just right on time! maaf sebab lama tak jenguk ke laman mu, zie.

mak encik | SZ said...

happy bday fatin! comei kan kek princess itu! :)

Unknown said...

happy birthday fatin sayang! moga jadi anak yg baik dan kesayangan ramai :)

b4r1n4 said...

bila Fatin dah besar sikit, ko tunjuk entry ni kat dia okeh :)

zella y said...

happy birthday fatin!!
ingat pesan ummi tu...

semoga doa chugie termakbul... amin....

Aredhel Helya said...

Ummi sayang fatin... fatin sayang umi... sayang semua.... yeayyyyyyy

zh-ena said...

rasanya baru jea tgk ko pas bersalin kat pmc

dah setahun pun umur fatin kan

selamat hari lahir fatin sayang

Ibu Piya said...

hepy besday fatin...smga menjadi anak yg baik ye...sedih plak ibu piya baca bila umie fatin tulis mcm tu...

maszmadi said...

HEPI BESDAY FATIN,

jgn nakal2 tau, dgr ckp umi n ayah yerk...

Wansteddy Tales said...

Happy birthday sweety Fatin...!
semoga happy selalu disamping ayah dan ibu :)

A N A K - A N A K K U said...

doa kami sentiasa bersama...mcm kejapjer mase berlalu...terasa br smlm aku bwk kete mcm ular kene palu sbb nk antar akak aku g operation ko...heheheh to fatin be a nice daughter to ur parents ok...

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates