Sunday, May 9, 2010

Selamat Hari ibu..

Salam...
Owh, dah tepat jam 12 malam..
Maknanye dah masuk 9hb May 2010..
dan hari ini adalah hari ibu..
"Selamat hari ibu buat aku..."

"selamat hari ibu pada semua yang telah bergelar ibu dan sentiasa berada di samping anak2 mu.."

***********************************************************************************

Walaupun aku dah tak de mak.. tapi kenangan bersama dengan dia tak akan pernah luput dari minda aku dan juga adik beradik aku..

"Mak.. kau adalah idolaku..

Mak.. kau juga lah pembakar semangat ku..

Mak.. Kau lah satu2 nye yang sentiasa ada dalam hati ku..

Mak.. semangatmu telah menjadi semangat dalan jiwaku,dalam mindaku..

Mak.. tenanglah kau di sana.. bersama yang Esa.."

Al-fatihah..

****************************************************************************************

Buat ibu mertuaku..

Terima kasih atas segalanye.. terima kasih kerana sudi menjadi 'mak' untuk aku...

-chugie-

10 comments:

Ya ALya said...

Al fathihah untuk mak chugie...

mak encik | SZ said...

selamat hari ibu utk cik chugie! alfatihah utk allahyarhamah mak chugie...mak mertua pun umpama mak kita juga (walaupun tetap taak sama kan)...tp dia lah syurga hsben kita, maka kita kena jaga hati dia juga la kan :)

LiLy @ MaMaQiStInA said...

"SELAMAT HARI IBU JUGA BUAT CHUGIE & SEMUA YG BERGELAR IBU"

Unknown said...

slmt hari ibu chugie :)

maszmadi said...

selamat hari ibu chugie,

n

all the ibu yg ader kat luar sana + aku..

fuadnis said...

selamat hari ibu chugie..;-)

Ena said...

Selamat AHri Ibu Chugie..

Al-fatihah buat arwah ibu

ICA said...

Al Fatihah utk mak chugie...

|| NaFiRaa || said...

Al-fatihah buat bonda Chugie..

selamat hari ibu buat chugie~

aLyNnZ said...

selamat hr ibu n alfatihah tuk arwah mak chugie..

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates