Wednesday, October 7, 2009

# Makanan

Durian!

Jom makan durian....

Dah lama sebenarnye ngidam nak makan durian ni... hari tu ade lah aku makan, hubby belikan 3 biji.. tp x cukup lak.. igt nak kuar g beli lagi.. tapi dah malam sgt.. lupe kan je lah niat tu kejap! Semalam masa open house umah idah ade lah die pelawa makan durian gak, dapat lah aku mkn seulas.. nk makan bebanyak segan lah pulak nak membukak nye.. pastu fatin plak dok sibuk nak makan gak, akhirnye hajat nk melahap sang durian aku tundakan lagi..

So tadi tengah duduk2 senang lenang depan tv, try pujuk adik pegi belikan durian.. dan dengan senang hatinye hasrat aku di penuhi oleh sang adik ( sebab hubby tak dapat penuhi hasrat tu cedih wooo huhuu) dah mcam orang mengidam lak aku ni.. akhirnye.. ini lah hasilnye..

Nyum nyum nyum.... cedap wo... durian D24, aku pun tak tahu tang mana sedapnye ..

Tukang bukak orang lain, tukang makannye aku lah...
Isinye nampak biasa je.. tapi sedap tuuuuuuuuuuuu.... jom ler pekena durian wei!!

2 comments:

Unknown said...

alhamdulillah,dpt mkn doyan. Issssk terkenang plak pokok2 dan doyan2 dikampung...

Unknown said...

aku mula rasa meluap2 nk makan durian ni lepas tengok entry ko lah normi oiii..

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates