Thursday, October 29, 2009

Juadahku semalam..

Salam..

Semalam sampai umah awal sikit dari biasa, kebetulan juga hubby pulang kerja agak awal, jadi ada lah orang nak tengok2 kan si fatin.. Aku pulak dapat lah sediakan juadah untuk makan malam banyak skit..

Jom jamu mata tengok apa yang aku masak..

~Siput + pucuk paku masak lemak cili padi~
~Sambal terung bulat + ikan bilis~

~Keropok ikan~

~Ikan Goreng~

~Sambal Belacan (yang ini abang aku buat..sambal belacan die memang superb!)~
~dan Ulaman ini... memang sedap wooooo sehingga menjilat jari jemari~

P/S: Tengok gambar pun dah buat aku terliur dan teringat balik lauk ni...syoknye lah makan!!

5 comments:

Zura Tahir said...

sedapnye cang ciput tue...lauk ko mmg nmpak selera...

CuTeMiUt78 said...

wallaaa... siput sedut tu.. maveles... nak cikit

zh-ena said...

dah lama tak mkn siput sedut tu

Unknown said...

zura- huhuhu.. aku suka masak siput je, tp x makan pun... family aku punye fav daaaaaaa..

cutemiut78- nak ke kak?? tunggu saya pos ye! huhuh..

zh-ena- pe lagi na.. moh pekena siput sedut dulu!

gaban said...

HEBAT..HEBAT....

Aku vote untuk siput sedut tu!

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates