Saturday, October 10, 2009

# open day

Open day!

Salam..

Untuk dua hari di hujung minggu ni, outlet kami mengadakan jamuan (open day) khas untuk pelanggan kami sempena sambutan Hari Raya dan Deepavali.. Jadi beberapa hari ni aku agak sibuk menyiapkan persiapan untuk Hari besar ni (x berapa nak besar lah sebenarnye).. itu belum masuk bab meeting yang aku attend dan kerja2 yang semakin bertimbun dek kerana ketidakcukupan masa untuk membuatnye.. mana taknye, semua nak kena aku yang pantau.. walaupun dah di beri tugasan2 khas kepada setiap staf, tapi untuk lebih keberkesanan menyediakan hari besar ini, bos tetap menyuruh aku untuk update setiap bahagian tugas yang diberi.. sebabnya?? bos aku berada di oversea sekarang ni, jadi, aku lah yang di beri amanat untuk handle event ini. Penat, jangan kirelah... badan ni pun dah mintak cuti dah..
Antara dekorasi yang kami buat untuk mencantik kan showroom kami..
Tak lupa juga lukisan kolum ini.. cantik tak?? bukan aku yang buat ye.. staff aku yang buat..
Dah siap untuk menyambut para pelanggan..

Hidangan yang agak simple..untuk para pelanggan kami..

Kepada korang yang rasa nak datang ke showroom kami,amat lah di alu2kan...alamat nya di:-

No 10 Jalan Tembaga SD5/2A Bandar Sri Damansara, Selangor.

1 comment:

zh-ena said...

tgk ajer la maknan yg terhidang..nyum nyum nyum

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates